۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۳۱۴۴۱۳
تولیت حوزه علمیه کنگاور:

تلاش در راه کسب علم و تهذیب نفس مهم‌ترین وظیفه طلاب است

خبرگزاری رسا ـ تولیت حوزه علمیه کنگاور اساس کار طلاب را تلاش در راه کسب علم و تهذیب نفس دانست و گفت: طلاب باید نسبت به تحصیل علوم الهی و فراگیری اندیشه های نو اهتمام ویژه داشته باشند.
حجت الاسلام ميريونسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، درس اخلاق حجت الاسلام سید عباس میریونسی تولیت حوزه علمیه شهرستان کنگاور شامگاه گذشته با حضور طلاب و روحانیان برگزار شد.


حجت الاسلام میریونسی اساس کار طلاب را تلاش در راه کسب علم و تهذیب نفس دانست و اظهار داشت: طلاب باید نسبت به تحصیل علوم الهی و فراگیری اندیشه های نو اهتمام ویژه داشته باشند.


امام جمعه سابق شهرستان کنگاور با اشاره به روایات امامان معصوم علیهم السلام گفت: انبیا انسان ها را به کسب علم و دانش تشویق می کردند از این رو طلاب نسبت به فراگیری علوم و کسب دانش از هیچ حرکتی دریغ نکنند.


تولیت حوزه علمیه شهرستان کنگاور یادآور شد: علما و اندیشمندان با تلاش و پشتکار در راه کسب علم سختی ها و مشقت های فراوانی را متحمل شده و با تحمل مصائب فراوان به مقامات و درجات والایی دست یافتند.


حجت الاسلام میریونسی با بیان اینکه حوزه های علمیه ملکوتی و معنوی هستند، تصریح کرد: حوزه علمیه سبب خودسازی و تهذیب نفس در طلاب خواهد شد از این رو دانش آموختگان با حضور در این مکان معنوی می توانند خود را مهذب سازند.


وی در پایان به جایگاه و منزلت طلاب اشاره و ابراز کرد: حضرت ولی عصر (عج) نظاره گر اعمال و کردار منادیان دین است، باید تلاشمان این باشد که اعمالمان براساس مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و فرستاده غایب پروردگار متعال باشد تا به درجات عالی دست پیدا کنیم./857/203/ب1

ارسال نظرات