۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۳۱۴۴۱۸
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

استخر اختصاصی طلاب در قم افتتاح می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تربیت بدنی تیپ 83 رزمی تبلیغی امام صادق(ع) گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، استخر اختصاصی طلاب با عنوان استخر غدیر با حضور علما و مسؤولان حوزوی و استانی در قم افتتاح می شود.
تيپ امام صادق استخر

محمد رزاقی، مسؤول تربیت بدنی تیپ 83 رزمی تبلیغی امام صادق(ع) در گفت‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به افتتاح استخر اختصاصی طلاب در دهه مبارک فجر در قم، گفت: استخر اختصاصی طلاب حوزه علمیه قم با عنوان «استخر غدیر» با جدیدترین استانداردهای موجود، در ایام الله مبارک دهه فجر در قم افتتاح می شود.

 

رزاقی درباره شخصیت‏های حاضر در مراسم افتتاحیه اظهار داشت: آیات حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور و حجج اسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برای شرکت در این مراسم دعوت شده‏اند.

 

وی افزود: حجج اسلام ملکا رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، سعیدی معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم و پاکدل مسؤول اداره سلامت بدنی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و همچنین استاندار، شهردار، مدیران استانی و مسؤولان جامعة المصطفی العالمیه نیز از دیگز میهمانان این مراسم افتتاحیه خواهند بود. 

 

مسؤول تربیت بدنی تیپ 83 رزمی تبلیغی امام صادق(ع) با اشاره به منابع و هزینه‌های انجام شده در این طرح، بیان داشت: تأسیس مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی ولایت پس از تخصیص بودجه رهبر معظم انقلاب در آخرین سفرشان به شهر مقدس قم آغاز شده و در حال تکمیل است.

 

وی ادامه داد: استخر غدیر نخستین فاز این مجموعه فرهنگی ورزشی است که به بهره برداری رسیده و تیپ 83 رزمی تبلیغی امام صادق(ع) قصد دارد که آن را در روز پنجشنبه 15 بهمن ماه افتتاح کند.

 

وی درباره مشخصات این استخر اظهار داشت: استخر غدیر شامل سونا، جکوزی، استخر کودک و باند ویژه پیاده‌روی در استخر است؛ این استخر 33 متر طول و 13 متر عرض دارد که بیشترین عمق آن 3 متر و 20 سانتی متر و کمترین عمق آن 90 سانتی متر است./840/302/ب2

ارسال نظرات