۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۳۱۴۴۲۵
مبلغ دینی:

ملت ایران در ایام الله دهه فجر، استقلال و آزادی را تجربه کرد

خبرگزاری رسا ـ مبلغ دینی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، ایام الله نامیده شده است چرا که ملت ایران در این دهه مبارک، استقلال و آزادی را تجربه کرد.
انقلاب اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجتبی رجبی مبلغ دینی سه شنبه شب در دومین روز از سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تجدید میثاق با آرمان های شهدا، در دیدار مسؤولان شهرستان کاشان از خانواده معزز شهیدان محمد و علیرضا فرازنده راوندی، گفت: دیدار با خانواده های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها رسالتی فرهنگی است.

 

وی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، ایام الله نامیده شده است چرا که ملت ایران در این دهه مبارک، استقلال و آزادی را تجربه کرده است گفت: این آزادی به قیمت رایگان به دست نیامده و باید در حفظ و پاسداشت آن با حفظ ارزش ها و تجدید میثاق با آرمان های شهدا تلاش کنیم.

 

وی با تاکید بر این که بالاترین رسالت ‹‹رسالت فرهنگی›› که امروز بر عهده همه آحاد ملت ایران است افزود: دیدار با خانواده های  معظم شهداشهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که برای عزت و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند نیز رسالتی فرهنگی است.

 

حجت الاسلام رجبی با اشاره به این که شهیدان در خون خود غلتیدند تا اسلام زنده بماند و اگر شهیدان نبودند عزت و افتخار امروز را نداشتیم گفت: شهدا، سند مظلومیت اسلام در جهان هستند.

 

وی همچنین ادامه دادن راه شهدا و تحقق آرمان و اهداف شهدا را از مهم ترین وظایف امروز ما دانست و تأکید کرد: ادامه راه  شهدا و پاسداری از خون شهیدان یکی از وظایف مهم امروز ما است.

 

مجتبی رضا زاده مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت از دست دادن مادر شهیدان، زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهدا و تکریم و قدردانی از خانواده آنان را وظیفه‌ همه دانست و گفت: بر اساس رسالت و وظیفه سنگینی که بر عهده این سازمان است، حفظ ارزش های نظام و انقلاب و همه شهدا یکی از اهداف اصلی است.

 

وی یاد آورشد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در بیانات خود بر تکریم و احترام خانواده های شهدا تاکید دارند که تکریم از خانواده های شهدا یک وظیفه همگانی است و قدردانی و دلجویی از آنها به عنوان یکی از برنامه‌ های فرهنگی است که با جدیت ادامه خواهد داشت.  

 

لازم به ذکر است، شهید محمد فرازنده متولد 1345 در تاریخ11 اسفند ماه 1362 به شهادت رسید و شهید علیرضا فرازنده متولد 1348 در 18 شهریور 1364 به شهادت رسید./1307/203/ب1

ارسال نظرات