۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۳۱۴۴۹۰
همزمان با سومین روز از دهه فجر؛

بیش از 20 برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رویکرد برنامه‌های دهه مبارک فجر را رویکردی مردمی، فرهنگی و بصیرت‌افزایی دانست و گفت: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر 21 برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
دهه فجر

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به ایام الله دهه فجر، از برگزاری بیش از 4 هزار برنامه فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در سراسر نقاط مختلف این استان اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان این که همزمان با دومین روز از دهه فجر امسال بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد، اظهار داشت: نمایشگاه روایت انقلاب و عروسک‌های بومی محلی در کانون پرورش فکری شهرستان شهرکرد گشایش یافت.

 

گرجی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل کودک و نوجوان با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.

 

وی از برگزاری جشن دانش ‌آموزی فجر در فرخشهر خبر داد و گفت: این جشن در سالن تختی فرخشهر با هدف آشنایی نسل کودک و نوجوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، افتتاح نمایشگاه کتاب در دبیرستان الهام شهرکرد، عصر شعر بسیج و انقلاب در نگارخانه شهید شهرانی، برگزاری همایش پیاده رویی در شهرستان لردگان، برگزاری سه محفل انس با قرآن قاریان ملی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دومین روز دهه مبارک فجر برشمرد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که امروز نیز سومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب است و برنامه های فرهنگی گوناگونی در جای جای این استان در راستای بزرگداشت این ایام برگزار می شود، گفت: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر 21 برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به محتوای برنامه‌های دهه مبارک فجر تصریح کرد: رویکرد برنامه‌های دهه مبارک فجر رویکردی مردمی، فرهنگی و بصیرت‌افزایی است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: افتتاحیه جشنواره سرودهای انقلابی، اختتامیه جشنواره اذان گلبانگ محمدی(ص)، پرچم‌داران عَلَم عِلم، یادواره شهدای جهاد علمی، جنگ شادی و جشن فجر از برنامه‌های سومین روز دهه فجر در سال جاری است.

 

این مقام مسؤول، گفتمان انقلاب اسلامی و بانوان، جشن بزرگ انقلاب با موضوع دستاوردهای انقلاب، ما می توانیم و وحدت رمز پیروزی، نشست زنان پرچم‌داران مبارز با جنگ نرم، یادواره شهدای اصناف را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این روز بیان کرد.

 

گرجی گفت: کارگاه آموزشی مردم سالاری دینی و نشست ادبی شعر و موسیقی نیز امروز عصر به مناسبت گرامی داشت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود./9457/202/ب1

ارسال نظرات