۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۱۴۴۹۲
امام جمعه بروجرد:

دارا بودن بصیرت دینی و سیاسی از شاخصه های یک فرد انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که دارا بودن بصیرت دینی و سیاسی از شاخصه های یک فرد انقلابی است، گفت: تقویت و توجه به شاخصه ها و ویژگی های یک فرد انقلابی بهترین عامل در حفظ و تداوم آرمان های انقلاب است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دومین مجمع سالانه بسیج بروجرد که در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد، گفت: بسیج همواره در تداوم راه امام و انقلاب نقش بسزایی دارد.


وی با بیان این که بسیج در عمر با برکت انقلاب اسلامی کارگشا بوده است، افزود: امروز نیروهای بسیجی ظرفیت عظیم انقلاب هستند.


حجت الاسلام ترابی یادآور شد: تشکیل بسیج از دستاوردهای انقلاب بود و مردم از سوی امام خمینی(ره) در قالب بسیج ساماندهی شدند.


وی در ادامه تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور دستاوردهای مهم بهره مندی از ظرفیت مردمی نیروهای بسیجی است.


امام جمعه بروجرد با بیان این که بسیجیان ما ظرفیت عظیمی از نیروهای مردمی و انقلاب هستند، عنوان داشت: یک فرد انقلابی باید به شاخصه ها و ویژگی های انقلاب توجه داشته باشد.


وی با بیان این که ولایت پذیری و ولایتمداری مهم ترین شاخصه های یک فرد انقلابی است، تصریح کرد: یک فرد انقلابی واقعی باید استکبارستیز و دارای بصیرت دینی و سیاسی باشد.


حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: التزام به اسلام، اعتقاد عملی به پیامبر(ص) و مرزبندی مشخص با دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر شاخصه ها و ویژگی های یک فرد انقلابی است.


وی  با بیان این که در طول تاریخ انقلاب های زیادی تشکیل شده است، افزود: وجود ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی را از دیگر انقلاب های جهان متمایز کرده است.


امام جمعه بروجرد با بیان این که انقلاب ما ریشه در مکتب اسلام و اهل بیت(ع) دارد، خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل درایت و بصیرت رهبری امام راحل و یک صدا بودن مردم بود.


وی خاطرنشان کرد: پس از رحلت امام خمینی(ره)، رهبری رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی ملت ایران روز به روز بر اقتدار و عظمت کشور افزوده شده است.


حجت الاسلام ترابی با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری، گفت: باید فرمایشات رهبری در زمینه انتخاب افراد اصلح سرلوحه انتخاب مردم قرار گیرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات