۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۱۴۵۹۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با تاکید بر لزوم حضور حماسی و حداکثری ملت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند، گفت: حضور پرشور ملت در این دو رویداد بزرگ نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند.
حجت الاسلام نجات فياضي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر امروز در یادواره شهدای پشتیبانی در سالن ولایت اردبیل، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همت سپاه حضرت عباس(ع) و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام در اردبیل تداوم می‌یابد تا کید بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه گام اساسی برداریم.

 

وی با بیان اینکه نیروهای پشتیبانی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نقش بسیار ارزنده‌ای ایفا کردند، افزود: این نیروهای دلاور تمام شب و روز خود را در راستای خدمات‌رسانی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گذاشته بودند و باید رشادت‌های این دلاورمردان فراموش نشود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی در نقاط مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود و اولویت اساسی این برنامه‌ها با محوریت شناسایی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان بوده که باید برای تحقق این امر همگان تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: باید خاطرات و رشادت‌های شهدای والامقام در قالب کتاب در استان اردبیل چاپ شود تا بتوانیم رشادت‌های شهدا را برای همگان معرفی کنیم که این یک نیاز اساسی در عرصه کنونی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، بیان داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی  نقشه‌ها و ترفندهای مختلفی برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات 7 اسفندماه و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در سر دارند که ملت ایران در این زمینه باید هوشیار بوده و با حضور حماسی در این دو رویداد بزرگ تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

 

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری ملت در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور حماسی و پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن همانند سال های گذشته تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و خنثی کننده توطئه های دشمنان است./937/202/ب1

ارسال نظرات