۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۳۱۴۶۲۱
مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه:

تبیین شاخصه های انقلاب، ریشه نظام را مستحکم می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه دهه فجر را احیا کننده فرهنگ اسلامی و انقلابی خواند و گفت: تبیین شاخصه های انقلاب ریشه نظام را مستحکم و باورهای انقلابی را احیا می کند.
حجت الاسلام موسوي

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، دهه فجر را احیا کننده فرهنگ اسلامی و انقلابی خواند و ابراز داشت: تبیین شاخصه های انقلاب و اسلام ریشه نظام را مستحکم و باورهای انقلابی را احیا می کند.


مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان منحصر بفرد بوده و حفظ و تداوم این انقلاب بسیار حائز اهمیت است، چه بسا مستکبران جهان به دنبال ایجاد رخنه در آرمان های انقلاب و کوچک نشان دادن دستاورد بزرگ ملت ایران هستند.


حجت الاسلام موسوی بیان داشت: شخصیت کاریزماتیک امام خمینی (ره) سبب جذب قلوب مردم آزادی خواه ایران شد و با خردمندی و آگاهی این عالم بزرگ جهان اسلام انقلابی کم نظیر در ادوار تاریخ رقم خورد، نبردی بی نظیر میان ملت ستمدیده ایران در یک سوی میدان و مستکبران و قدرت های جهان با تمام توان در آن سوی میدان رقم خورد و بار دیگر قدرت لایزال الهی در حمایت از مظلومان و پیروزی حق پدیدار شد.


وی انقلاب اسلامی را هویت تاریخی ملت ایران دانست و گفت: این انقلاب زمینه ساز خودباوری در ملت های مسلمان شد به طوری که امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه و در ملت های مسلمان هستیم و این امر به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت.


حجت الاسلام موسوی یادآور شد: وظیفه سترگ جامعه روحانیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب نباید مغفول واقع شود، روحانیان نقش بسزایی در هدایت و جهت دهی افکار عمومی به سوی حق طلبی و عدم پذیرش ظلم و ستم از سوی شاهنشاه و اربابان مستکبر او ایفا کردند.


مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون نیز زمان صدور انقلاب به تمام ملت های آزادی خواه جهان فرا رسیده است، عصر خواب غفلت ملت های جهان به پایان رسیده و اکنون مردم جهان آگاهانه با وقایع برخورد می کنند و اجازه تعدی به حقوق مسلم خود را به مستکبران نخواهند داد.


وی در پایان عنوان داشت: وظیفه خطیر جامعه روحانیت در این برهه زمانی افزایش آگاهی و بینش عمومی مردم است، با تشریح ارزش های دینی و اسلامی بر تعداد مشتاقان این دین الهی افزوده شده و زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم می شود./857

ارسال نظرات