۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۳۱۴۶۵۱
سرکنسول ایران در کربلا:

ایران در بهترین موقعیت جهانی قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، اجرایی شدن برجام را موفقیت بزرگی برای نظام و انقلاب دانست و گفت: : امروز به برکت هدایت های رهبر معظم انقلاب و مقاومت مردم ایران توانسته ایم در برابر ابرقدرت های جهانی به پیروزی برسیم و در بهترین جایگاه جهانی قرار بگیریم.
ميرمسعود حسينيان سرکنسول جمهوري اسلامي در کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، میرمسعود حسینیان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلا در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کربلای معلا، گفت: این انقلاب با مجاهدت های امام خمینی(ره) و خون پاک شهیدان به ثمر نشسته است و امروز وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حمایت کنیم.

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در ایران اسلامی سیاست های آمریکایی حاکم بود، افزود: گرچه در ظاهر برخی ارزش های دینی در ایران اجرا می شد، ولی همه اینها در راستای منافع کشورهای سلطه گر بود و زمانی که با این سلطه گری مخالفت کردیم آن ها نیز مخالف ما شدند.

 

حسینیان با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی سیاستهای آمریکا درمنطفه حاکم بود و ایران و عربستان به عنوان دوپایه سیاستهای آمریکا در منطقه به شمار می رفتند و اسلام ظاهری آمریکایی نیز در منطقه وجود داشت، اظهار کرد: اما با پیروزی انقلاب یکی از این دو ستون فرو ریخت و از دل این انقلاب بیداری مردمی و گروههای جهادی مثل حزب الله و جهاد و حماس خارج شدند.

 

وی ادامه داد: جهت مقابله بااین اسلام حقیقی و محمدی؛ غرب و استکبار با سیاسی خواندن آن اقداماتی جهت سرکوب آن شروع کردند که ازجمله قرآن سوزی و کشیدن کاریکاتور علیه پیامبر ونیز مشکلات عدیده همچون تحریم و محاصره و جنگ تحمیلی را ایجاد کردند.

 

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلا گفت: یکی دیگر از راه های که دشمنان در مقابله با ایران اسلامی پیش گرفتند، ایجاد جریانهای تکفیری و تند رو ومنسوب کردن آن به اسلام بود که دراین خصوص برخی کشورهای همسایه را با خود همراهی کردند و همین دست نشانده ها در منطقه سرگردان شده اند و از پیشرفت های ایران اسلامی در هراس هستند.

 

وی تصریح کرد: ایجاد طالبان، داعش و گروه های ترویستی همه در راستای مقابله با اسلام واقعی بود تا بتوانند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شوند، اما خوشبختانه به یاری خداوند و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی نتوانستند ره به جای ببرند.

 

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: امروز به برکت هدایت های رهبر انقلاب و مقاومت مردم ایران توانسته ایم در برابر ابرقدرت های جهانی به پیروزی برسیم و در بهترین جایگاه جهانی قرار بگیریم./1330/د103/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات