۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۳۱۴۶۶۵
حجت الاسلام آقاتهرانی:

افرادی که خود را انقلابی می دانند از منصب و مقام سوء استفاده نکنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که افرادی که خود را انقلابی می دانند از منصب و مقام سوء استفاده نکنند، گفت: انسان باید در همه شرایط زندگی اشتباهات خود را به راحتی قبول کند.
آقاتهراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم هفتگی هیأت فاطمیون که در مسجد و حسینیه اهل بیت(ع) برگزار شد، گفت: انسان باید در همه شرایط  زندگی اشتباهات خود را به راحتی قبول کند.
 
وی با اشاره به آیه 143 سوره صافات که در مورد داستان حضرت یونس است، گفت: حضرت یونس با قبول اشتباه و تسبیح گفتند خداوند متعال موجب نجات او از شکم نهنگ شد که این نشانگر تأثیر تسبیح و تسلیم نزد خداوند است.
 
حجت الاسلام آقاتهرانی اظهار داشت: در زندگی باید سعی کرد تا اشتباهاتی را که شخص انجام می دهد قبول کند و تقصیر دیگری نیندازد چرا که اگر این کار را شخص نکند کم کم گناهانی را که انجام می دهد قبول نمی کند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران خون شهدا و امام خمینی(ره) است و نظام جمهوری اسلامی با این خون شهدا و شجاعت های امام خمینی(ره) ارزش پیدا می کند که باید قدر آن را به خوبی دانست.
 
وی عنوان داشت: افرادی که امروز خود را انقلابی می دانند باید توجه داشته باشند که به خاطر انقلابی های گذشته مورد احترام واقع می شوند و احترام خانواده شهدا هم به خاطر شهدا است و باید این افراد توجه کنند که از مقام و منصب خود سوء استفاده نکنند.
 
حجت الاسلام آقاتهرانی بیان داشت: کسی که ایمان دارد و نزد مردم دارای عزت است باید توجه داشته باشد که این عزت از جانب خداوند متعال است و نباید او را غرور بگیرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان باید توجه داشته باشد که همه نعمت هایی که دارد از جمله  جوانی، مال، سلامتی و زیبایی همه از سوی خداوند متعال است و کسی که این نعمت ها را داراست باید بیشتر شکرگذار خداوند باشد.
 
وی در پایان گفت: امام خمینی(ره) در طول پیروزی انقلاب اسلامی همه پیروزی ها را از سوی خداوند متعال می دانست و همه کارها را به خداوند نسبت می داد و همیشه از مسبب اسباب یاد می کرد./1325/پ202/ج

 

ارسال نظرات