۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۳۱۴۶۷۱
با حضور علما و شخصیت های برجسته حوزوی؛

همایش امنای امت آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ همایش «امنای امت» با هدف تبیین جایگاه، وظایف و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری و پاسداشت نمایندگان فقید دقایقی پیش در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم آغاز به کار کرد.
همايش امناي امت با حضور مراجع و علما

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، همایش «امنای امت» با هدف تبیین جایگاه، وظایف و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری و پاسداشت نمایندگان فقید دقایقی پیش در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم آغاز به کار کرد.


بر اساس این گزارش، دبیر خانه مجلس خبرگان رهبری در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز و برای تبیین جایگاه مجلس خبرگان رهبری اقدام به برگزاری همایش «امنای امت» کرده است که اعضای خبرگان، اساتید حوزه و جمع قابل توجهی از شخصیت‌های کشوری و حوزوی به این همایش دعوت شده‌اند.


در این همایش علاوه بر تبیین جایگاه، وظایف و کارامدی مجلس خبرگان از نمایندگان فقید مجلس خبرگان که در دوره های گذشته در این مجلس حضور داشته اند و اکنون به رحمت خدا رفته اند تکریم و از خانواده های آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.


قرار است در این همایش حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله محمد یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری و آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی سخنرانی کنند.

 

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر انقلاب، اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان خبرگان رهبری و شخصیت های برجسته حوزوی در این همایش حاضر هستند.

 

همچنین دو کتاب با عنوان «مجلس خبرگان جایگاه، وظایف و کار آمدی» و «امنای امت» که نوعی آشنایی با حیات و آثار نمایندگان فقید مجلس خبرگان رهبری است در بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.


گفتنی است، در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار مرکز تحقیقات علمی مجلس خبرگان رهبری و فصلنامه حکومت اسلامی برگزار شده است./1323/پ202/ج

ارسال نظرات