۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷
کد خبر: ۳۱۴۶۷۳
آیت الله مجتهد شبستری:

مراقب باشیم مجلس ششم تکرار نشود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دقت کرد تا خاطره مجلس ششم که مایه ننگی برای کشور بود، تکرار نشود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شب گذشته در دیدار رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و مدیران و مسؤولان شمالغرب این دانشگاه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: تفکر بسیجی یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب است.

 


وی با بیان این‌که تفکر بسیجی در بستر انقلاب شکل گرفت، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که اصل آن ثاب
ت و و ریشه در زمین دارد، از جمله امتیازات آن استحکام ریشه و بلندی ریشه هایش و ثمر دهی آن است که بسیج مصداق واقعی این امر است.

 


عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که بسیج در هر زمانی ثمر داده و درخشیده است، افزود: تدین، تعهد، ایمان در کنار افکار بلند جزو شاخصه های بسیج است، بسیج باید همیشه در صحنه حاضر باشد و شاخصه های ایمان خود را تقویت کند.

 


وی ایمان و تعهد را در کنار تخصص عامل ثمر دهی ارزشمندتر بسیج دانست و افزود: خدمت آن بسیجی که افزون بر تدین و تعهدی که نسبت به اسلام و انقلاب دارد، دارای تخصص هم باشد، نسبت به جامعه بسیار مفید و موثر خواهد بود.

 


امام جمعه تبریز با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت آن، تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری در چند سخنرانی خود بیانات مفصلی را راجع به انتخابات بیان فرمودند، این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است با حضور حداکثری مردم صورت گیرد.

 


وی با تأکید بر انتخاب درست و کاندیدای اصلح، افزود: در کنار حضور حداکثری انتخاب اصلح نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، ملت باید در انتخابات به کاندیداهایی رأی دهند که دارای ملاک های اصلحیت که رهبری بارها بر آن تأکید داشتند، باشد.

 


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) مجلس خبرگان را جایگاهی کلیدی برای کشور دانست و گفت: مجلس خبرگان رهبری با مسأله کلیدی کشور، یعنی تعیین رهبری سر و کار دارد از این رو باید در انتخاب اعضای آن با دقت هر جه بیشتر تصمیم گرفت و انتخاب کرد.

 


وی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دقت کرد تا خاطره مجلس ششم که مایه ننگی برای کشور بود، تکرار نشود و برای جلوگیری از تکرار این واقعه تلخ باید تلاش کرد تا افرادی متدین، انقلابی، ولایی و متخصص به مجلس راه یابند./854/202/ب1

ارسال نظرات