۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۳۱۴۶۸۲
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

نظام اسلامی با بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت دنیای استکبار را تسلیم کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس با بیان این که نظام اسلامی با بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت دنیای استکبار را تسلیم کرده است، گفت: مردم ما با دادن شهدا و صبر و استقامت ایستادگی کرده و دشمن را وادار به تسلیم و عقب نشینی کردند.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی و برنامه های دهه فجر که در بخش مرکزی آمل برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با سرنگونی دولت شاهنشانی و با رهبری امام عزیزمان به وجود آمده است، گفت: تمام انقلاب های دنیا نتوانستند در چند دهه دوام بیاورند و ازبین رفتند و حکومت استبدادی جایگزین آن ها شد.

 


وی افزود: با شروع انقلاب اسلامی دشمن با انواع توطئه ها خواست نظام را ساقط کند و با راه اندازی جنگ هشت ساله از سوی صدام و حضور کشورهای مختلف جهانی علیه انقلاب اسلامی گام برداشت که نتوانست به خواسته های خود دست پیدا کند.

 


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که نظام اسلامی با بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت دنیای استکبار را تسلیم کرده است، افزود: مردم ما با دادن شهدا و صبر و استقامت ایستادگی کرده و دشمن را وادار به تسلیم و عقب نشینی کردند.

 


یوسفیان ملا با اشاره به این که نظام اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کردند.

 


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به این که دولت نتوانسته است در حل معضل اشتغال و رفع بیکاری اقدامی را انجام دهد، ادامه داد: دولت نباید همه امور اشتغال را در پسا برجام ببیند که فارغ التحصیلان علوم انسانی نمی توانند در امر تولید فعالیت داشته و ضرورت دارد برای اشتغال این قشر از جامعه چاره اندیشی شود.

 


احمد منفرد، معاون استاندار مازندران با تاکید بر این که برای رسیدن به این پیروزی شهدایی را تقدیم انقلاب کردیم، افزود: در کشوری که حیات خلوت آمریکا بود انقلابی بی سابقه با مکتب و دین اسلام رخ داده و توانستیم مسیر عزت و اقتدار را طی کنیم.

 


وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که نصیب ملت ایران شد و توانستیم از بند اسارت مستکبران رهایی یافته و در مسیر عزت و استقلال قرار گیریم.

 


منفرد با بیان این که سه عنصر اصلی مکتب، رهبری و اتحاد همه آحاد ملت توانسته است در طول 37 سال از عمر انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کند، گفت: انقلاب ما نمونه الگوی مدیریتی را مطرح کرد که تاکنون بی سابقه بوده است. 

 


وی با تاکید بر این که امروز شهدا چراغ راه ما هستند، بیان داشت: ایران اسلامی اگر توانسته است در طول 37 سال از انقلاب در جهان خوب ظاهر شود به برکت خون های پاک شهدا بوده است که توانستیم در تمام عرصه های علمی، فرهنگی و نظامی خوش بدرخشیم.

 


فرماندار ویژه آمل با بیان این که قبل از انقلاب زندگی در روستاها نبوده و راه دسترسی وجود نداشت است، یادآور شد: بسیاری از روستاها از نعمت برق برخوردار نبودند و به لحاظ مسائل اجتماعی مردم در جایگاه خاصی قرار نداشتند.

 


منفرد با اشاره به این که شوراها نقش مهمی در روستاها دارند و اهرم بازوی این شوراها دهیاری‌ها هستند، تصریح کرد: با وجود مشکلات و تنگناهای موجود در کشور شاهد افتتاح پروژه‌های خوب هستیم و این به همدلی و وحدت دولت و ملت مربوط می شود./1314/202/ب1

ارسال نظرات