۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۱۴۷۱۴
مدیر حوزه های علمیه:

هر روز که می گذرد عظمت کار مهم خبرگان در انتخاب آیت الله خامنه ای بیشتر نمایان می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تاکید کرد: روزی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب لحظه شماری می کردند اما خبرگان با اقدامی هوشمندانه وارد عرصه شد و به خوشحالی دشمن پایان داد.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در همایش امنای امت با گرامیداشت دهه فجر گفت: در آستانه پنجمین دوره انتخابات خبرگان هیئت رییسه تصمیم گرفت تا به دو منظور این همایش را تشکیل دهد.


وی افزود: تبیین وظایف و کارکردهای مجلس خبرگان و پاسداشت نمایندگان فقید این مجلس به ویژه آیات مشکینی و مهدوی کنی از اهداف برگزاری این همایش است.


بوشهری با بیان این که مجلس خبرگان جایگاهی به اهمیت جایگاه خود رهبری دارد اظهار داشت: بر اساس فرمایش حضرت امام این مجلس مهم باید سبب تقویت رهبری شود.
وی ادامه داد: بقای مجلس خبرگان سیب نا امیدی دشمنان قسم خورده انقلاب می شود.


آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که خبرگان دو وظیفه مهم بر عهده دارد. ابراز داشت: تعیین رهبری نطام یکی از وظایف خبرگان است که پس از ارتحال امام شاهد کار بزرگ خبرگان بودیم که برگ زرینی در کارنامه درخشان خبرگان است.


وی عنوان کرد: خبرگان با انتخاب رهبری هوشمند آگاه و جامع دشمن را نا امید کرد که هرچه زمان می گذرد ابعاد بیشتری از شخصیت ایشان مشخص می شود.


آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: روزی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب لحظه شماری می کردند اما خبرگان با اقدامی هوشمندانه وارد عرصه شد و به خوشحالی دشمن پایان داد.


وی اضافه کرد: نظارت بر بقای شرایط رهبری از دیگر وظایف خبرگان است. این جایگاه مورد اعتماد و امید مردم است که این نظام همچنان پایدار خواهد ماند. /1323/پ202/ج

ارسال نظرات