۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۳۱۴۷۲۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

تداوم انقلاب بر عهده روحانیت اصیل و ولایتمدار است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: در این مقطع حساس از زمان همان‌گونه که در ابتدای انقلاب روحانیت پیشتاز در همه عرصه ها بودند، تداوم انقلاب نیز بر عهده روحانیت اصیل و ولایتمدار است.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت‌الاسلام  سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز در جمع روحانیت غرب شهرستان کاشان، رسالت روحانیت و ائمه جماعات را آگاه نمودن مردم برای انتخاب اصلح و حضور حداکثری در پای صندوق های رای دانست.

 

وی با تبیین موقعیت کشور به ویژه  در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از خواص  در نظر دارند با ورود نمایندگانی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رابطه با آمریکا را آسان کنند و آمریکا را با همه جنایاتی که انجام داده است تطهیر کنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به وظایف مهم روحانیت و ائمه جماعات در چنین برهه‌ای از زمان گفت: رسالت روحانیت و ائمه جماعات آگاه کردن مردم برای انتخاب اصلح و شایسته و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی است.

 

بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه رمز تداوم انقلاب بوده است

وی همچنین بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه را رمز تداوم و استمرار انقلاب اسلامی ایران دانست ویاد آور شد: امروز حراست از انقلاب حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگانی اصلح است.

 

وی افزود: اگر 37 سال انقلاب ما علی رغم همه توطئه ها همچنان سربلند و پیروز در همه عرصه ها به پیش می رود به علت بصیرت والای مردم ولایتمدار ایران و حضور بموقع مردم در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام حسینی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را اقتدار و عزت ملت ایران دانست و افزود: قبل از انقلاب اسلامی مردم ایران سرسپرده غرب بوده و از خود اختیاری نداشتند و کشور به طور کامل وابسته به غرب و شرق بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران عزت واقعی را بدست آوردند.

 

وی یادآور شد: مردمی که روزگاری در همه زمینه ها وابسته بودند و کشورشان محل ورود مستشاران و متخصصان خارجی بود، امروز با خودباوری در تمام علوم پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند و به برکت انقلاب اسلامی متخصصان بسیاری به خارج از کشور اعزام می کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به نقش رهبری در انقلاب و نظام اسلامی، افزود: رهبری بی بدیل امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از عوامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی بوده که موقعیت رهبری مرهون عنایات امام زمان(عج) است.

 

حجت‌الاسلام حسینی افزود: امروز حراست از انقلاب، حضور به موقع در پای صندوق های آراء و انتخاب اصلح  است که امید است وظیفه خود را در این مقطع حساس به اسلام اداء کنیم./1307/202/ب2

ارسال نظرات