۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۱۴۷۳۹
مدیر حوزه علمیه شهداد کرمان:

رد صلاحیت افراد نباید سبب اختلال در کشور شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه شهداد با با بیان این که افراد شورای نگهبان باید با بصیرت کامل، راه نفوذ دشمن را سد کنند، گفت: قانون جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد و کسی حق ندارد بعد از رد صلاحیت، کشور را دچار اختلال کند.
شوراي نگهبان شوراي نگهبان

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اهمیت شورای نگهبان، گفت: کار اصلی شورای نگهبان در کشور این است که با تأمل کامل، سوابق نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان را بررسی کند.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای در بسیاری از سخنرانی های خود فرموده اند که همه ی انسان ها باید به قانون احترام بگذارند و کسی کاری را بر خلاف قانون انجام ندهد که به ضرر کشور و خودش باشد.

 

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که شورای نگهبان در کشور از اهمیت کاملی برخوردار بوده است، اظهار داشت: کادر شورای نگهبان با دستور رهبر انقلاب مشخص شده است و کسی در این زمینه حق ندارد که افراد شورای نگهبان را تخریب کند.

 

وی بیان داشت: اگر در کشور ایران شورای نگهبان نبود، ممکن نبود که چه افرادی به مجلس راه پیدا می کردند و یکی از وظایف شورای نگهبان این است که افرادی با سوابق خوب، برای نمایندگی بپذیرند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که افرادی که در فتنه 88 مجرم محسوب شده اند، حق ندارند که به مجلس راه پیدا کنند، ابراز داشت: تنها امید دشمن به اتخابات سال95 در مجلس شورای اسلامی و خبرگان این است که افراد خودی را وارد مجلس کنند.

 

وی تأکید کرد: دشمن می خواهد با وارد کردن افراد خودی به مجلس، قانون کشور اسلامی را از بین ببرد و قانون های خود را بر کشور حمل کند و وظایف رهبر انقلاب را محدود کند زیرا دشمن فهمیده که تنها راه از بین بردن ایران این است که دین آن ها را از آن ها بگیریم.

 

مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که افراد شورای نگهبان باید با بصیرت کامل، راه نفوذ دشمن بگیرند، خاطرنشان کرد: قانون جمهوری اسلامی با هیچ کس تعارف ندارد و کسی حق ندارد بعد از رد صلاحیت، کشور را دچار اختلال کند.

 

وی ابراز داشت: یکی از قانون های شورای نگهبان این است که افراد، مدتی فرصت دارند که بعد از رد صلاحیت، شکایات خود را به شورای نگهبان بفرستند تا به کار آن ها پیگیری کامل شود.

 

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که نمایندگان بعد از شکایت و دوباره رد صلاحیت شدن، حق اعتراض را ندارند، اظهار داشت: کسانی که برای رد صلاحیت خود و این که افراد شورای نگهبان را زیر سوال می برند، این ها آدم های جاهلی بوده اند که می خواهند کشور را دچار مختل کنند.

 

وی ادامه داد: مردم باید با بصیرت، فریب افراد جاهل را نخورند و باید برای انتخابات7 اسفند تحقیق کنند که چه کسانی می توانند مشکلات مردم را برطرف کنند.

 

استاد حوزه علمیه با توجه به این که شرکت در انتخابات، وظیفه شرعی هر انسانی است، خاطرنشان کرد: همه مردم باید به حرف های رهبر انقلاب گوش فرا دهند تا کشوری خوب برای خود و دیگران درست کنیم./9707/302/ب3 

ارسال نظرات