۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۳۱۴۷۴۷
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نشست علمی انقلاب اسلامی و تحول مفاهیم در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی انقلاب اسلامی و تحول مفاهیم به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با سخنرانی صاحب‌نظران این رشته در قم برگزار شد.
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی انقلاب اسلامی و تحول مفاهیم به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار شد.

 

سخنران این مراسم سیدعلی قادری، استاد دانشگاه پژوهشگر تاریخ بود و دبیری علمی نشست را نیز علی‌اکبر معلم، نویسنده و دبیر میز تخصصی مبانی سیاسی نظام جمهوری اسلامی بر عهده داشت

 

در ابتدای این نشست، سید علی قادری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بدون شک تحولات زیادی را به ارمغان آورد که یکی از این موارد تحول مفاهیم به دست فردی روحانی و سیاست مدار به نام امام خمینی(ره) بود.

 

وی ادامه داد: در این نشست به دنبال بررسی این موضوع هستیم که بعد از انقلاب جه مفاهیمی تحول پیدا کرد و شیوه شکل گیری تحول در آن ها چه بود و در چه صورت ما این مفاهیم را می پذیریم.

 

در پایان این نشست به مدت30 دقیقه به سؤالات حاضران در جاسه پاسخ داده شد.

 

گفتنی است، در این نشست که به صورت زنده از سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پخش می شد، استادان حوزه، پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و جمع کثیری از طلاب و فضلای حوزه علمیه حضور داشتند./1330/604/ب2

ارسال نظرات