۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۱۴۷۶۹
مدیر حوزه علمیه مراغه:

نیازمند بازشناسی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فصیح‌نیا با بیان این‌که نیازمند بازشناسی آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستیم، گفت: هنوز پس از گذشت بیش از سه دهه برکات انفلاب به صورت کامل بیان نشده است.
پيروزي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین فصیح نیا، استاد حوزه و دانشگاه های مراغه امروز در مراسم عطرافشانی و غبارروبی از گلزار شهدای مراغه که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی، تحقق عینی اصل ولایت فقیه بوده است.

 


وی با بیان این‌که ولایت فقیه، ستون اصلی انقلاب اسلامی و عامل بصیرت و آگاهی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود، خاطرنشان کرد: ولایتمداری و بصیرت عامل اساسی در صیانت از آرمان های اصیل اسلامی و انقلابی در زمان کنونی است.

 


مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) مراغه با بیان این‌که دشمنان به دنبال تخریب شأن و جایگاه ولایت فقیه در نظام دینی ایران هستند، افزود: در شرایط کنونی عوام و خواص جامعه باید در راستای عمل به رهنمودهای ولایت و رهبری حرکت کرده و هشدارهای ایشان را به عنوان اصل مهم در تعالی و پیشرفت مورد توجه قرار دهند.

 


حجت الاسلام فصیح‌نیا با اشاره به این‌که توصیه اکثر قریب به اتفاق شهدای دوران دفاع مقدس تبعیت محض از ولایت فقیه بوده است، تصریح کرد: رسالت اصلی امروز جامعه در قبال خون شهدا و انقلاب، پیروی از ولایت به عنوان بهترین راه برای ادامه راه شهدا و آرمان های امام راحل(ره) و رهبری است.

 


مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) مراغه خواستار مهندسی فکری و فرهنگی از سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی شد و افزود: شناخت توطئه های دشمن مستلزم آگاهی، بصیرت و ولایت‌مداری بوده و با تکیه بر این اصول می توان توطئه های بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرد.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود خود با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در پیشگاه خداوند و مردم، ادامه داد: شهدا به عنوان الگوهای استکبار ستیزی، بصیرت و ولایتمداری، نقش مهمی در معنویت افزایی و تربیت اسلامی و انقلابی نسل های آینده در جامعه ایفا می کنند.

 


حجت الاسلام فصیح‌نیا تحقق آرمان و اهداف شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را تنها با عمل به توصیه‌های رهبر انقلاب دانست و افزود: امروز نیازمند بازشناسی آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستیم، هنوز پس از گذشت بیش از سه دهه برکات انفلاب به صورت کامل بیان نشده است./935/203/ب1

ارسال نظرات