۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۱۴۷۷۰

شیعه شدن گسترده بهائیان کرج در طول ماه‌های گذشته

خبرگزاری رسا ـ مبلغ جهادی حوزه علمیه با تبیین روش تبلیغ جهادی از شیعه شدن گسترده بهائیان کرج در طول ماه‌های گذشته پرده برداشت و گفت: امروز جمعیت بسیاری از بهائیان قدیمی کرج مسلمان شده‌اند و شایعات گذشته مبنی بر بهائی شدن شیعیان، جنگ روانی‌ای بیش نبوده است.
گرايش شيعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آقای امیری در گردهمایی دانش آموختگان نقد فرق و ادیان  که پیش از ظهر امروز در سالن همایش مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شد، به تبیین روش تبلیغ جهادی پرداخت.

 

این مبلغ جهادی حوزه علمیه با اشاره به گسترش فعالیت‌های گسترده بهائیان در سال‌های اخیر در کرج، اظهار داشت: حوزه علمیه امام جواد(ع) پس از رویارویی با این هجمه گسترده، جنگ با فرقه‌های بهائی در کرج را به صورت میدانی آغاز کرد.

 

وی بیان کرد: امروز جمعیت بسیاری از بهائیان قدیمی کرج مسلمان شده‌اند؛ در همین راستا، جلسه‌ای برای میلاد امام زمان(عج) در محله‌‌ای بهائی‌نشین برگزار شد و هدایایی به بهائیان شیعه شده اعطا شد.

 

 

وی ادامه داد: پس از این، برای نخستین بار یکی از بهائیان شیعه شده ایران، در روز قدس به برنامه ماه عسل می‌آید و اعلام می‌شود که تعداد بسیاری از بهائیان شیعه شده و در حال تقیه هستند.

 

امیری ابراز کرد: بهائیان نسبت به کلمه تقیه بسیار حساس هستند و یک جنگ روانی گسترده ایجاد می‌کند؛ از همین رو کلمه تقیه در میان بهائیان گسترش یافت.

 

وی افزود: در فعالیت بعدی، جمعیتی از بازاریان را در مسجد جمع آوری کردیم و آموزش‌های فقهی به کاسبان و بازاریان صورت گرفت؛ کاسبان محله‌های بهائی نشین در این آموزش‌ها آموختند که خرید و فروش و معامله با بهائیان حرام بوده و مال کسب شده از این طریق، مال حرام است.

 

این مبلغ جهادی خاطرنشان کرد:‌ پس از یک ماه از اقدامات تبلیغی و جهادی گروه ما و همراهی رادیو کرج، متوجه شدیم که عده بسیار زیادی از بهائیان شیعه شده‌اند در حالی که در سال‌های اخیر هیچ شیعه‌ای بهائی نشده بود؛ آن روز بود که فهمیدیم تمام شعارهای بهائی شدن شیعیان، تنها یک جنگ روانی بود./997/202/ب2

ارسال نظرات