۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۳۱۴۷۷۵
آیت الله مصباح یزدی:

نفوذی ها نقشه های خطرناکی برای آینده انقلاب و کشور دارند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مصباح یزدی نسبت به نقشه های شوم نفوذی ها برای آینده انقلاب و کشور هشدار داد و گفت: باید حواس مان نسبت به افراد نفوذی که برای آینده کشور نقشه دارند جمع باشد که نتوانند در کارهای کشور اختلالی ایجاد کنند.
ايت الله مصباح يزدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امروز پنجشنبه در دیدار با برخی از دانشجویان دانشگاه شهرکرد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت حضرت بقیه الله(عج) و ملت ایران تبریک عرض کرد و گفت: این انقلاب یک پدیده عظیم و اجتماعی است که در تاریخ ایران بی سابقه و در تاریخ سایر کشورها کم سابقه بود.

 

وی ادامه داد: این انقلاب پدیده بسیار عظیمی بود که متخصصین امور سیاسی و امنیتی دنیا آن را پیش بینی نمی‏کردند و مبارزین داخلی هم انتظار نداشتند که در این فرصت کم چنین تحول عظیمی رخ دهد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که این تحول یک نعمت بسیار بزرگی و غیر قابل پیش بینی بود که باید قدر آن دانسته شود، اظهار داشت: برخی هم که انتظار تغییر داشتند فقط در بعد سیاسی بود که تنها حکومت عوض شود.

   

آیت الله مصباح یزدی اضافه کرد: این تغییر در بعد فرهنگی هم اتفاق افتاد و تحول عظیمی در این بعد رخ داد که سایر ابعاد انقلاب را تحت الشعاع قرار داد.

 

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در ادامه به تبیین فرهنگ قبل از انقلاب پرداخت و تصریح کرد: برنامه های قبل از انقلاب یک آموزشگاه فساد بود که با برنامه های بعد از انقلاب بسیار متفاوت بود.

 

وی افزود: روحیه مردم و هنرمندان در این فاصله بسیار کوتاه عوض شد و آنقدر برنامه های قبل از انقلاب بد بود که دیگر هنرمندان به خودشان اجازه نمی دادند که این برنامه ها را دوباره اجرا کنند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: قبل از انقلاب مغازه های بسیاری در تهران وجود داشت که به خرید و فروش آلات موسیقی می پرداختند که بعد از انقلاب آن مغازه ها را بستند و به کسب و کار دیگری پرداختند.

 

آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه اخلاص امام باعث شد تا امدادهای غیبی به کمک ایشان برسد، ابراز کرد: به نظر من یکی از تکیه گاه های پیروزی امام(ره) بخاطر تکه کلام ایشان بود که همیشه می گفتند« اسلام » و این کلمه همیشه بر زبان ایشان در همه مسائل جاری بود.

 

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: خدای متعال منتی بر ما گذاشت و نعمتی به ایران اسلامی داد که در طول تاریخ کشور ما نظیر نداشت، بنابراین باید مطالعه شود که این انقلاب چگونه تحقق یافت و شکر خدا را به جای آورد.

 

وی با بیان این که این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است و باید خود را مدیون آنها بدانیم، ابراز کرد: باید قدر این انقلاب را بدانیم و خدا را شاکر باشیم که در این عصر و در بین این مردم پاک زندگی می کنیم و نباید از شیطان غافل باشیم زیرا شیطان همچنان وجود دارد.

 

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نسبت به نقشه نفوذی ها برای آینده انقلاب و کشور هشدار داد و گفت: باید حواس مان نسبت به افراد نفوذی که برای آینده کشور نقشه دارند جمع باشد که نتوانند در کارهای کشور اختلالی ایجاد کنند.

 

آیت الله مصباح یزدی در پایان گفت: برخی افراد هستند که بنده شکم خود هستند نماز و روزه خود را انجام می دهند و انتظار دارند که کسی هم کاری با آنها نداشته باشد، این افراد کاری به خدا و پیامبر ندارند و راه خود را ادامه می دهند که اینها خطر ناک ترین عاملی هستند که می توانند آینده انقلاب را به خطر بیاندازند مانند همان کسانی که در فاصله یک روز پشت مسلم را خالی کردند و طرفدار ابن زیاد شدند./875/پ202/ج

 

ارسال نظرات