۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۱۴۸۱۲
زائر استرالیایی آستان حضرت معصومه:

وحدت مهم‌ترین دلیل گرایش من به اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ زائر استرالیایی آستان حضرت معصومه(س) با بیان این که وحدت‌محوری اسلام دلیل گرایش من به این دین آسمانی بود، گفت: مسیحیت انسان را محدود می کند در حالی که اسلام جهان بینی انسان را گسترش می دهد.
گري جوزف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گری جوزف، زائر استرالیایی آستان حضرت معصومه(س) که حالا پس از تشرف به دین مقدس اسلام نام عیسی یوسفی را برای خود انتخاب کرده است، از داستان مسلمان شدن خود می گوید و بیان می کند آنچه او را مشتاق گرویدن به این دین الهی و رهایی بخش کرده است دیدگاه وحدت آفرین و همه جانبه اسلام است.

 

وی افزود: سه سال پیش از طریق واژه « لااله الا الله» با دیدگاه وحدت آفرین اسلام از سوی فردی به نام حسن از افغانستان آشنا شد و او وقتی این واژه را شنید به این دلیل که از نگاه محدود و مادی مسیحیت تحریف شده به سطوح آمده و این دین نمی‌توانست با روح بزرگ و ظرفیت های عمق روحی او سازگار باشد به اسلام مشرف شد.
 

 

زائر استرالیایی آستان حضرت معصومه(س) با بیان این که ندای وحدانیت اسلام مهم‌ترین دلیل گرایشش به این دین رهایی بخش بوده است، تصریح کرد: مسیحیت با اعتقاد به تثلیث مرا ارضا نمی کرد و من دنبال خدایی بودم که در همه جا باشد و قدرت بی پایانش را درک کنم که این امور را مسیحیت نمی توانست به من بدهد و من این گمشده خود را در چشمه زلال اسلام پیدا کردم.

 

یوسفی داشتن ارتباط قلبی عمیق با خداوند را در همه جا از ویژگی های اسلام عنوان کرد و ادامه داد: قرآن کریم که از سوی خداوند نازل شده است با روح و جان انسان ارتباط برقرار می کند و مانند چشمه ای است که انسان تشنه را سیراب کرده و نه تنها با نوشیدن از این چشمه انسان سیراب می شود بلکه عمق روح و جان او نیز جلا می یابد و فرد را عشقی بی پایان فرا می گیرد، عشقی که قابل وصف نیست و می توان برای همیشه به آن تکیه کرد و آرامش گرفت.

 

وی با بیان این که اسلام اخلاق و بسیاری از امور روزمره زندگی را به بهترین شیوه برای ما تبیین کرده است، گفت: بعد از مسلمان شدنم نوع ارتباطم با مشتریان مغازه ام تغییر کرده است و آنها با اینکه نمی دانند من مسلمان هستم می آیند و مشکلاتشان را برای من تعریف می کنند و من هم برای آنها دعا می کنم.

 

یوسفی افزود: امسال تاکنون دوبار به عراق سفر کرده ام و برای زیارت امام حسین(ع) مشرف شده ام و امروز هم از این که در آستان حضرت معصومه(س) هستم احساس بسیار خوبی دارم و امیداورم بتوانم در سال های آینده نیز به این آستان ملکوتی مشرف شوم و امیداورم اهل بیت(ع) مرا در انتشار اسلام حقیقی در محیط زندگیم یاری و همراهی کنند./968/202/ب2
 

ارسال نظرات