۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۳۱۴۸۳۷
امام جمعه میانه:

جوسازی برای رد صلاحیت‌ها در راستای تضعیف شورای نگهبان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی گفت: برخی جوسازی ها درباره رد صلاحت ها همه در جهت تضعیف نهاد انقلابی شورای نگهبان است.
حجت الاسلام حامدي

حجت الاسلام علیرضا حامدی، امام جمعه میانه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک ایام دهه فجر، ولایت فقیه را عامل ثبات و اقتدار نظام دانست و اظهار داشت: زیر سایه رهبری انقلاب دشمنان در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مأیوس و ناامید شدند.

 


وی با اشاره به نقش بی نظیر رهبری امام خامنه‌ای (مدظله) در خنثی سازی توطئه‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران در طول عمر پربرکت انقلاب، گفت: ایران اسلامی امروز به برکت رهبری مقام عظمای ولایت در اوح اقتدار و عزت قرار دارد.

 


امام جمعه میانه با بیان این‌که رهبری بی بدیل وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران از دیگر انقلاب ها است، تصریح کرد: قبل و بعد انقلاب جمهوری اسلامی ایران، انقلاب‌های مشابه زیادی در دنیا شکل‌گرفته که در سایه فقدان رهبری تمام‌ عیار و عدم پشتیبانی مردم نتوانسته‌اند حتی چند ماه دوام بیاورند.

 


وی از دهه مبارک فجر به عنوان مهم‌ترین و بهترین فرصت پیش رو به‌منظور تبیین دستاوردهای نظام اسلامی برای نسل جوان و پاسداشت مقام شامخ شهدا و همچنین حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این فرصت را باید جدی گرفت و این هدف را تحقق بخشید.

 


حجت الاسلام حامدی با اشاره به جوسازی‌ها و توطئه‌های جدید دشمنان داخلی و خارجی در آستانه انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مبنی بر رد صلاحیت گسترده کاندیداها و جلوگیری از ورود آن‌ها در صحنه انتخابات، این اقدامات را سازمان‌یافته و در راستای تضعیف عملکرد شورای نگهبان برشمرد.

 


وی با اشاره به اظهارنظرهای مختلف افراد در راستای مسائلی همچون تشکیل شورای رهبری و یا بازبینی مجدد قانون اساسی، افزود: زمان گفتن چنین مسائلی دیگر به سر آمده است و افراد نباید با جریان سازی رسانه‌ای و بدون بحث کارشناسی در این باره اظهارنظر کنند.

 


امام جمعه میانه با تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: در کنار حضور گسترده انتخاب اصلح با شناخت معیارهای اصلح باید مورد دغدغه و توجه ملت باشد تا از این امتحان الهی سیاسی پیروز خارج شد./854/302/ب1

ارسال نظرات