۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۴۸۶۰
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛

19 برنامه شاخص فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که رویکرد برنامه‌ های دهه فجر، شادی آفرینی و ایجاد محیطی بانشاط برای مردم است، گفت: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر 19 برنامه شاخص فرهنگی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.
دهه فجر

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به این که همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه سالروز 22 بهمن ماه، 157 همایش با موضوع انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌ شود، اظهار داشت: این همایش ها در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: این همایش‌ ها به صورت برنامه ‌ریزی ‌شده با حضور سخنران ‌های برجسته کشور در 9 شهرستان این استان برگزار می‌شود.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران توانست استقلال را بدون هیچ پشتوانه ابرقدرتی برای ایران به همران بیاورد و موجب اقتدار این کشور در جهان شد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که باید تلاش شود که دستاوردهای نظام اسلامی ایران برای جوانان این کشور بیان شود، تصریح کرد: باید زوایای مختلف انقلاب اسلامی با توجه به شرایط آن زمان برای جوانان و نسل جدید جامعه امروز بیان شود و این از ضرورت ها است.

 

گرجی با اشاره به این که در سطح کشور شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌های هسته‌ای، علمی، فناوری، فرهنگی هستیم که همه پیشرفت‌ها مرهون انقلاب اسلامی است، به تشریح برنامه های روز چهارم دهه فجر در این استان پرداخت و اظهار داشت: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر 19 برنامه شاخص فرهنگی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

 

وی با اشاره به این که امروز برنامههای فرهنگی مفرح و شادی با حضور گسترده مردم در سراسر این استان برگزار شد، برگزاری همایش امیدان انقلاب اسلامی، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء ویژه کودکان و نوجوانان، اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات قرآن و گفتمان دینی، یادواره شهدای سورشجان، مصطفی آباد و خوی را از شاخص ترین برنامه‌های چهارمین روز از دهه مبارک فجر برشمرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که مسابقات علمی امیدان و پویندگان، جشن انقلاب ویژه بانوان، برگزاری دعای روح ‌بخش کمیل، محفل انس با قرآن با حضور نوجوان نابغه جهان اسلام و نفر نخست مسابقات بین‌ المللی قرآن از دیگر برنامه‌های اجرایی امروز در جای جای استان بود، تصریح کرد: به یقین رویکرد برنامه‌ های دهه فجر، شادی آفرینی و ایجاد محیطی بانشاط برای مردم است و بیش از یک‌ هزار ستاد در این راستا در استان در حال فعالیت هستند./9457/303/ب1

ارسال نظرات