۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۴۸۹۰
حجت الاسلام آقا تهرانی:

مردم به پیروان واقعی خط امام و رهبری رأی دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات، گفت: به کسی رأی بدهید که پیرو خط امام باشد و برای رضای خدا کار کند که افراد صالح پشتوانه محکمی برای رهبر و ولایت فقیه هستند.
آقاتهراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مسجد امام حسن عسگری(ع) که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: خداوند نعمت بزرگی را به ما لطف کردند و آن وجود مبارک و پر برکت حضرت امام خمینی(ره) است.

 

وی در ادامه افزود: قیام مردم برای انقلاب به خاطر پول نبود، بلکه مردم راه امام و اهداف امام را دوست داشتند و برای حمایت از امام و پا برجا ماندن راه امام تا اخرین نفس با حکومت طاغوتی مبارزه کردند.

 

استاد حوزه علمیه به حکومت طاغوتی اشاره کرد و بیان داشت: ساواک برای انحلال انقلاب دست به شکنجه طلاب و افراد انقلابی که موجب روشن گری مردم می شدند زدند.

 

کارشناس حوزوی در ادامه ابراز کرد: مردم امروز جامعه باید آگاه باشند که دشمن با فضاهای سایبری اهداف انقلاب را نشانه گرفته است دشمنان از اسلام می ترسند اسلامی که از عدالت و انقلاب سخن گفته است.

 

حجت الاسلام آقا تهرانی اظهار داشت: کشورهای بیگانه قصد فتنه و توطئه را داشتند که رهبر معظم انقلاب بسیار حکیمانه فتنه آنها را خنثی کردند مردم باید آگاهانه مراقب اهل فتنه باشند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امام خمینی(ره)بنیانگزار انقلاب در سخنانشان فرمودند ما هیچ نیستیم که مردم همه امام را دوست داشتند و در همه صحنه ها پیرو خط امام بودند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سرزمین ایران زیر پرچم اسلام به جاودانگی دست یافته است، افزود: حضرت آیت الله خمینی(ره) انقلاب را بر پایه اسلام بنا نهاد ایشان حتی در اواخر عمر در بستر بیماری از پرستش خدا دست برنداشتند و در تمام دوران حیاتشان نماز را به خاطر جلسه ای به تاخیر نینداختند.

 

وی در پایان با اشاره به انتخابات، گفت: به کسی رأی بدهید که پیرو خط امام باشند و برای رضای خدا کار کند که افراد صالح پشتوانه محکمی برای رهبر و ولایت فقیه هستند؛ امام و شهدا همیشه در دل های ما زنده اند خداوند به ما توفیق خدمت به خلق را داده است./838/202/ب2

ارسال نظرات