۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۹۱۰
امام جمعه موقت خرم آباد:

راهپیمایی 22 بهمن تجسم عینی پشتیبانی از انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرم آباد راهپیمایی 22 بهمن را تجسم عینی پشتیبانی مردم از انقلاب و آرمان های انقلاب دانست و گفت: صلاح مردم در این حضور با بصیرت، ایمان و اراده قوی است و ملت ایران در این حضور با بصیرت مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب می زنند.
حجت الاسلام متقي نیا، امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: 22 بهمن ما روز پرافتخاری در تاریخ کشور است.

 

وی با بیان این که 22 بهمن تجسم عینی پشتیبانی از انقلاب است، افزود: برگزاری همایش و رزمایش 22 بهمن ماه در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نشانه پیشرفت و اقتدار نظام است.

 

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان از حرکت و تداوم اهداف انقلاب است، عنوان داشت: این حرکت عظیم مردمی استقامت بر سر آرمان های انقلاب است.  

 

وی با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه بیان کرد: این روز نشان دهنده صلاح محکم ایرانیان که همان ایمان و اراده قوی است، می باشد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن و حضور میلیونی مردم در این روز بزرگ و تاریخی مشت محکمی به دهن دشمنان اسلام و نظام می زند و موجب یأس و ناامیدی آنان می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نقش مردم در برگزاری این انتخابات بسیار چشمگیر است.

 

مردم سازندگان حقیقی قدرت و نظام هستند   

حجت الاسلام متقی نیا مردم را صاحبان اصلی نظام خواند و اظهار داشت: این مردم سازندگان حقیقی قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند و تداوم آرمان های انقلاب به پشتیبانی و حضور مردم در عرصه های گوناگون نظام بستگی دارد.

 

 

وی با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد: مشارکت و حضور حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز موجب تحقق حاکمیت مردم و تداوم نظام است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: برگزاری انتخابات و حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی در چرخش نخبگان در حاکمیت و برگزاری انتخاباتی با رقابت سالم براساس معیار و سنجش دقیق با پیروی از قواعد انتخابات دارد.

 

مجلس خبرگان میدان معنویت است  

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که مجلس خبرگان رهبری میدان قدرت نیست بلکه میدان معنویت است، گفت: این مجلس میدان حفظ اصول انقلاب و نمایشگر وحدت است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که انتخاب نمایندگان مجلس از سوی مردم صورت می گیرد، افزود: نماینگان مجلس خبرگان نیز رهبر را برمی‌گزینند.

 

امام جمعه موقت خرم آباد مجلس خبرگان رهبری را آینه ای از مردم سالاری دینی و کارشناسان فقه خواند و اظهار داشت: کار مجلس خبرگان سنگر نشینی است و شرط ان دیدن و دیده بانی کارشناسان است.

 

وی با بیان این که مجلس خبرگان صندوق ذخیره ای برای تعیین سرنوشت کشور و نجات کشور در زمان موعود است، ادامه داد: نمایندگان مجلس خبرگان باید افرادی توانمند، فقیه، عالم و با بصیرت باشند.

 

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اسلام و شهدای ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران گفت: موفقیت نظام جمهوری اسلامی کشور حاصل تلاش های دو بازوی توانمند کشور، ارتش و سپاه پاسداران است.

 

وی یادآور شد: دستگیری تفنگداران آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه کشور، موجب افتخار دولتمردان و ملت ایران اسلامی است که قدرت و عظمت نیروهای دریایی سپاه را به نمایش گذاشت.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 4 تصریح کرد: این رزمایش توسط نیروهای قوی و سازمان یافته برای حفظ استقلال کشور و نشان دادن روحیه جهادی نیروهای انقلابی و پیوند مبارک دینی سپاه و ارتش صورت گرفت./9459/201/ب2

ارسال نظرات