۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۳۱۴۹۴۰
امام جمعه خوی مطرح کرد؛

اعلان آمادگی برای حضور در انتخابات از پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: این راهپیمایی پیام‌های مهمی از جمله تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب، اعلان دفاع و حمایت از ولایت فقیه و مسؤولان نظام، محکوم کردن توطئه‌های استکبار و اعلان آمادگی برای حضور گسترده در انتخابات دارد.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به این که امام غایب چه نقشی در جامعه تحت مدیریت خویش می تواند ایفا کند، اظهار داشت: غیبت امام به معنای عدم حضور نیست بلکه آلودگی و بی لیاقتی انسان ها است که قدرت مشاهده او را ندارند.

 

وی افزود: عوامل و ابزار هدایت در دوران غیبت وجود دارند که قرآن، سنت پیامبر اکرم(ص)، روایات اهل بیت(ع)، وجود عالمان و نایبان امام در هر عصر، توقیعات، مکاتبات و ارتباطات امام در عصر غیبت صغری از جمله آن ها است.

 

حجت الاسلام شکوری اظهار داشت: نوع روایات فواید وجودی آن بزرگوار را تبیین کرده اند که واسطه فیض الهی ،موجب ایمنی از بلایا و آفات ،ناظر بر اعمال و افعال انسانها که از جمله این فواید می باشد.

 

بیعت همافران با امام حامیان شاه را ناامید ساخت

 

امام جمعه خوی با اشاره به 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش و روز اعلان همبستگی همافران با حضرت امام اظهار داشت: به وجود آمدن تزلزل در نیروهای شاه، به اثبات رساندن دیدگاه امام که بدنه ارتش مردمی است ،ناامید شدن رژیم پهلوی و آمریکا از ارتش ،به وجود آمدن شور مضاعف در مردم و پاسخ دندان شکن به جریانهای مشکوک سیاسی که انحلال ارتش را شعار می دادند از جمله آثار و برکات این همبستگی است.

 

پیروزی عملیات والفجر8 سرنوشت جنگ را تغییر داد

 

حجت الاسلام شکوری با اشاره به 20 بهمن سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر8 در سال 64 که منجر به تصرف شبه جزیره فاو گردید، گفت: تصرف شهر فاو و تأسیسات بندری آن، به کنتـرل در آوردن بندرام القصر عراق، انهدام سکوهای پرتـاب مـوشک عـراق، تـسلـط رزمندگان اسلام به اروند رود، انسـداد راه ورود عـراق بـه خلیج فارس، تأمیـن امـنیت کشتیرانی در شمال خـلیج فارس و اشـراف رزمنـدگان به شهر اسـتراتـژیک بـصره از اهداف و نتایج مهم این عملیات بود.

 

وی اضافه رد: این عملیات سرنوشت جنگ را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و رژیم بعث و حامیان او را به انفعال کشاند.

 

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: این راهپیمایی پیامهای مهمی از جمله تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب، اعلان دفاع و حمایت از ولایت فقیه و مسؤولان نظام، محکوم کردن توطئه های استکبار و ارتجاع علیه اسلام و مسلمانان، اعلان آمادگی برای حضور گسترده در انتخابات و اجرای اقتصاد مقاومتی، اعلام حمایت از مقاومت اسلامی بویژه در کشورهای سوریه، بحرین، یمن، عراق و لبنان و در نهایت نمایش وحدت و انسجام اسلامی و ملی خویش به جهانیان دارد.

 

آزادی نبل و الزهرا حامیان تروریستها را رسوا ساخت

امام جمعه خوی در پایان با اشاره به آزادی دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا سوریه در مرز کشور ترکیه تصریح کرد: مردم متجاوز از 70 هزار نفری این دو شهر با الهام گیری از فرهنگ ناب اهل بیت(ع) 4 سال محاصره جنایتکاران تروریست را تحمل کرده و شرایط بحرانی را پشت سر گذاشتند اما تسلیم تروریست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنان نشده و در نهایت به پیروزی و موفقیت رسیده و حامیان ریاکار تروریست ها را رسوا کردند./1301/202/ب2

ارسال نظرات