۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۱۴۹۴۳
آیت الله دری نجف آبادی:

مجلس جای سیاسی‌کاری و منفعت طلبی نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که مجلس جای سیاسی کاری و یا منفعت طلبی نیست، گفت: مجلس مکان کارکشته ترین، دلسوزترین و دردمندترین افراد با تخصص و تعهد بالا است و با قانونگذاری مؤثر و نظارت کیفی اهداف کلان نظام را به پبش ببرند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با بیان این که مجلس جای سیاسی کاری و یا منفعت طلبی نیست،گفت: مجلس مکان کارکشته ترین، دلسوزترین و دردمندترین افراد با تخصص و تعهد بالا است و با قانونگذاری موثر و نظارت کیفی اهداف کلان نظام را به پبش ببرند.

 

انتخابات خبرگان رهبری یکی از کلیدی ترین و حساس ترین انتخابات کشور

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که انتخابات خبرگان رهبری یکی از کلیدی ترین و حساس ترین انتخابات است و این مجلس وظیفه خطیری برعهده دارد، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از جایگاه مهم و حساسی برخوردار است و باید همه تلاش به کار گرفته شود تا آرای مردمی آگاهانه و مسئولانه باشد و اصلح ترین فرزندان نظام پای در خانه ملت گذارند.

 

وی با بیان این که خبرگان رهبری به عنوان پادگان آماده‌ای است که باید به موقع در صحنه حاضر و ادای وظیفه کند و تمامی اقدامات باید در چارچوب اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری باشد، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید به نحو احسن برگزار شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که در جریان نشست ها و تبلیغات انتخاباتی مراقبت، اصل اجتناب ناپذیر است، خاطر نشان کرد: در نشست ها و تبلیغات انتخاباتی همه باید هوشیار باشیم تا آب به آسیاب دشمن ریخته نشود و با حرکت در مسیر قانون جلوی هر اشتباهی سد شود.

 

نمایندگان منتخب مردم وظیفه خود به درستی عمل کنند

امام جمعه اراک مردم بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه باید با انتخاب نمایندگانی امانت‌دار ملت، شهدا، انقلاب، ارزش‌های متعالی نظام و مورد تاکید مقام معظم رهبری گام بردارند و به دور از هر گونه وابستگی حزبی و جناحی این کار را انجام دهند.

 

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: نمایندگان منتخب مردم نیز باید به وظیفه خود به عنوان یک تکلیف الهی به درستی عمل کنند و دغدغه نظام، تولید، توسعه، صادرات، واردات، اشتغال، صنعت، کشاورزی و بیکاری جوانان را داشته باشند و در این راستا با جدیت به رفع مشکلات این بخش‌ها اقدام کنند.

 

ایام‌الله دهه فجر مروری بر تاریخ 37 ساله گذشته

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز مردم و مسؤولان باید در ایام‌الله دهه فجر مروری بر تاریخ 37 ساله گذشته داشته باشند و با بررسی نقاط ضعف و قوت بتوانیم مشکلات پیش رو را برداریم و این انقلاب را حفظ و به دست صاحب اصلی آن برسانند و اگر اکنون امروز فردی در راستای تضعیف نظام و آرمان‌های امام راحل گام بردارد باید پاسخگو باشد.

 

امام جمعه اراک با اشاره به این که  همه همه باید با حضور گسترده و حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ماه حماسه‌ای دیگر بیافرینند، گفت: امروز همگان به کشورهای دیگر نشان دهند که بعد از حوادث فرجام‌ها و برجام‌ها ملت ایران هنوز بیدار است و در مسیر ولایت حرکت می‌کند.

 

استکبار با به خاک و خون کشیدن مظلومان و مسلمانان بزرگترین جنایات را رقم زده‌ است

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: دهه فجر ایام عزت انقلاب اسلامی، صلابت ملت بزرگ ایران و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و با برنامه‌ریزی دقیق برای اعتلای اهداف عالیه این نظام مقدس گام برداریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان این که استکبار با به خاک و خون کشیدن مظلومان و مسلمانان بزرگترین جنایات را رقم زده‌ است، گفت: جان کری مدعی شده نباید جبهه مقاومت برای آزادی مردم در محاصره شهرهای مختلف کاری کند، که این همراهی با تروریست‌های دست پرورده استکباری حرکت خفت بار مدعیان حقوق بشر در دنیاست.

 

امام جمعه اراک در ادامه19 بهمن روز نیروی هوایی و سالروز تاسیس حفاظت و اطلاعات را تبریک گفت./842/201/ب2

ارسال نظرات