۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۱۴۹۴۹
آیت الله علما:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را تسلیم خواسته‌های انقلاب می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را تسلیم خواسته های انقلاب می کند.
امام جمعه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته  اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه انقلابی آحاد جامعه است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مکتب امام خمینی (ره) را حمایت از مستضعفان دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی را مستضعفان شکل دادند، از این رو توجه ویژه به معیشت مستضعفان از اهمیت بالایی برخوردار است.


آیت الله علما در ادامه تأکید کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و صیانت از از آرمان های امام راحل و شهدا عامل اصلی تداوم انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان داشت: امام خمینی(ره) بر عدالت، خدمتگزاری به مردم و حفظ استقلال تأکید بسیاری داشت، از این رو وظیفه قانون گذاران، مسؤولان و مردم پیروی از مکتب امام و شهدا است.


آیت الله علما وحدت و همدلی را شرط اقتدار انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد ملت و حضور گسترده مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز جامعه دشمنان را در برابر خواسته‌های انقلاب اسلامی تسلیم می‌کند.


نماینده ولی فقیه در استان تمکین از شورای نگهبان را مهم دانست و افزود: امام راحل تأکید فراوانی به تبعیت از دستورات و نظر شورای نگهبان داشت و حتی این مهم را به فرزندش گوشزد می‌کرد.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، از این رو مکتب و نهضت امام خمینی(ره) نباید دستخوش تغییرات و تحریف قرار گیرد.


آیت الله علما در پایان آحاد مردم را به تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب فرا خواند و اظهار داشت: پیروی از دستورات رهبر انقلاب و همچنین حفظ وحدت و همدلی که در کشور وجود دارد شرط بقا و حفظ انقلاب اسلامی است./857/202/ب2

ارسال نظرات