۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۱۴۹۶۵
فرماندار قم:

40 صندوق اخذ رأی برای منطقه پردیسان تدارک دیده شده است

خبرگزاری رسا ـ سیار با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مسؤولان مربوطه اقدامات لازم را انجام داده‌اند و برای منطقه پردیسان قم، 40 صندوق اخذ رأی تدارک دیده شده است.
 رضا سيار، فرماندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضا سیار،‌ فرماندار قم بعد از نماز جمعه این هفته پردیسان در جمع نمازگزاران مسجد حضرت زینب(س) با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله و بعد از آن با تهاجم فرهنگی بسیار تلاش کرد که جلو پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد.

 

وی با اشاره به فتنه‌های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی ابراز داشت: کشور فقط با اقتصاد مقاومتی همچون جهاد سازندگی در دهه شصت می‌تواند به خودکفایی برسد و نباید به بیگانگان گوشه چشم داشته باشیم.

 

فرماندار قم به برنامه‌های دهه فجر اشاره و تأکید کرد: این برنامه‌ها در جهت همدلی و همزبانی دولت و ملت، ادامه راه شهدا،‌ میثاق مجدد با رهبری و بیعت با امام راحل انجام می‌گیرد.

 

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به انتخابات مجلس خبرگان که به سرنوشت کشور مربوط می‌شود و مجلس شورای اسلامی که مرکز قانونگذاری و در رأس امور است، مسؤولان مربوطه نیز تدارک لازم را برای هفتم اسفندماه، روز انتخابات دیده‌ و اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

 

سیار تأکید کرد: امسال در منطقه پردیسان، 40 صندوق اخذ رأی فراهم شده است که چهار صندوق سیار و 36 صندوق نیز ثابت خواهد بود و حضور حداکثری و مشارکت مردم نیز پیشرفت نظام را تضمین می‌کند که بهتر است در ساعات اولیه صبح در سر صندوق حاضر شوند.

 

وی به خدمات عمرانی در شهر پردیسان اشاره کرد و افزود: ادامه خیابان جمهوری و راه دوم دسترسی به منطقه پردیسان با سرعت در حال احداث است.

 

فرماندار قم یادآور شد: سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهور،‌ کلنگ بیمارستان 10 هزار تختخوابی پردیسان با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در حاشیه جاده ورجان و زمینی به مساحت صد هکتار زده خواهد شد که 40 درصد آن را بخش خصوصی برعهده گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده، اداره ثبت احوال، ثبت اسناد ملکی و سازمان تبلیغات اسلامی روبروی دانشگاه علمی کاربردی احداث خواهد شد و همچنین برای تعداد دیگری از ادارات همانند تکمیل ساختمان شهرداری نیز تأمین بودجه صورت گرفته است.

 

سیار افزود: تعداد نانوایی‌ها در پردیسان به 40 واحد خواهد رسید که در حال حاضر 22 واحد در حال خدمت و 18 مورد نیز در حال مجوز گرفتن هستند./908/پ202/ی

ارسال نظرات