۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۱۴۹۷۲
امام جمعه موقت بوشهر:

دوام انقلاب در گرو حضور مردم انقلابی و مؤمن در صحنه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بوشهر گفت: دوام این انقلاب در گرو حضور مردم انقلابی و مؤمن، اتکال به خدا و ساده زیستی مسؤولان است.
امام جمعه عاليشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سیدغلامرضا هاشمی نژاد، امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های امروز نمازجمعه با گرامیداشت 19بهمن ماه روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و روز همبستگی همافران با انقلاب و امام(ره) گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران وجود نیروهای ارزشمند سپاه و بسیج و نیروهای مسلح و انتظامی و هوایی است.

 

وی افزود: امروز ما با تلاش نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی هیچ دغدغه امنیتی نداریم دغدغه ما تهاجم فرهنگی است که باید با تهاجم فرهنگی دشمن تدبیر و مقابله کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به رزمایش ولایت94 بیان داشت: این رزمایش نشان از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس و دریای عمان است و پیام صلح و دوستی را به همه کشورها صادر کرد.

 

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارشناسان دبیرخانه شورای امنیت ملی، اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب به فضای 100درصد انقلابی در شورای امنیت ملی هفت شاخص را عنوان کردند که برگرفته از بیانات امام خمینی(ره) بود.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به فرارسیدن ایام الله 22بهمن و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: انقلاب ما با به ثمر رسیدن خون شهدای انقلاب به پیروزی رسید.

 

وی افزود: شهیدانی چون شهید ابوتراب عاشوری که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

 

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به راهپیمایی 22بهمن ماه در سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب گفت:این بهار پیروزی در حالی فرا می رسد که فتنه های دشمنان خود را به این انقلاب نشان داده است و دشمنان در این راه موانع ایجاد کردند اما به فضل پروردگار این انقلاب و نظام استوار و پابرجا دهه چهارم خود را سپری می کند و باید در این راه مراقب توطئه چینی های های دشمنان این انقلاب باشیم.

 

وی افزود: دوام این انقلاب در گرو حضور مردم انقلابی و مومن، اتکال به خدا و ساده زیستی مسؤولان است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به راهپیمایی 22بهمن ماه و انتخابات اسفندماه یادآور شد:دشمن برای انتخابات برنامه ریزی کرده است و توجه به دو نکته تاکیدی یکی اقتدار نظام و رمز ماندگاری این انقلاب و دوم عدم توجه به برخی گفتمان های پوچ که در جریان تایید صلاحیت ها حرف هایی برای دلخوشی دشمنان زده می شود تا فتنه ای دیگر ایجاد شود ضرورت دارد.

 

وی با بیان اینکه حفظ آرامش و یکپارچگی در جامعه ضرورت دارد، افزود: مسؤولان باید مراقب باشند که سخنان آنها در راستای حفظ منافع ملی و وحدت با مردم باشد.

 

امام جمعه موقت بوشهر گفت: زیر سؤال بردن شورای نگهبان که یک نهاد انقلابی است برای رسیدن به منافع شخصی و حزبی چیز دیگری نیست.

 

وی افزود: مردم هوشیار باشند و با شرکت پرشور در آزمون انتخابات سربلند و سرافراز بیرون آیند./833/203/ب2

ارسال نظرات