۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۱۴۹۷۳
آیت‌الله ایمانی:

مسائل جناحی نباید سبب زیر پا گذاشتن ارزش‌های انقلاب شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت حفظ فضای آرام کشور در آستانه انتخابات گفت: مسائل و مباحث جناحی و سیاسی نباید باعث زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و اصول انقلاب باشد.
آيت الله ايماني، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شيراز

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه اصول و پایه‌های انقلاب باید در تمامی شرایط حفظ شود، گفت: یکی از مواردی که باعث سربلندی انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمن شده، انتخابات و حضور گسترده مردم است زیرا مشارکت مردمی، استمرار انقلاب و مقبولیت بیشتر نظام زمانی مشخص است که حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: انتخابات صحیح و مشارکت همگانی، تقویت مسؤولیت‌پذیری نخبگان و ثبات سیاسی، قانونمندی و عاملی برای پایداری انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری در راستای نام‌گذاری سال جاری و حفظ اتحاد و همدلی به معنی حفظ پایه‌های نظام و اصل انقلاب است، گفت: بین نهادهای قانونی باید حرمت‌ها حفظ شود و نباید یکدیگر را زیر سؤال ببرند.

 

آیت‌الله ایمانی افزود: هر سه قوه یک مسؤولیت دارند و تکلیف آن‌ها نیز مشخص است و باید توجه داشت که در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر تفکیک قوا است؛ بنابراین باید حرمت‌ها حفظ شود.

 

وی تأکید کرد: نباید عده‌ای به دلیل مسائل و مشکلات حزبی و سیاسی تحت تأثیر قرار گیرند و اصول انقلاب را زیر پا قرار دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ادامه داد: زیر پا گذاشتن اصول انقلاب تحت هیچ شرایطی نباید انجام شود، چرا که تمامی نهادها و ارگان‌های قانونی هر کدام وظیفه‌ای مشخص دارند و هیچ‌کس اجازه دخالت در آن‌ها را ندارد.

 

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضربه‌ای محکم به دهان دشمنان است

آیت‌الله ایمانی با تاکید بر اینکه حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضربه‌ای محکم به دهان دشمنان است، گفت: در راهپیمایی 22 بهمن حضور یکپارچه گسترده مردمی لازم است، چرا که این جشن پیروزی انقلاب، دولتی نیست و خود مردم باید آن را برگزار کنند که این حضور، نماد استقامت و پایداری در آرمان‌ها، نشان پیشرفت ملت و نشان از حیات انقلاب اسلامی است که مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

 

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر نقش زنان در راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: زنان پیش از مردان در راهپیمایی قبل از انقلاب حاضر شدند چرا که اولین حضور آن‌ها 17 دی ماه سال 56 در مشهد مقدس به حمایت از حجاب بود و دو روز پس از آن مردم قم به حمایت از امام (ره) به خیابان‌ها آمدند و در این میان امام (ره) نیز اعلام کردند که حضور زنان در راهپیمایی‌ها احتیاج به اذن شوهر و پدر ندارد؛ بنابراین امروز نیز نقش زنان بسیار تأثیرگذار است. همان‌گونه که مقام معظم رهبری در مراسم تجلیل از ورزشکاران بر این مهم تاکید داشتند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عواملی مختلف باعث سربلندی انقلاب اسلامی است، گفت: متفکرین دشمنان اعلام کردند که چنین تحریم‌هایی اگر بر هر کشوری وارد شده بود، آن کشور از هم می‌پاشید اما ما شاهدیم تمام توطئه‌های دشمنان طی 37 سال گذشته به نتیجه نرسید که نمونه‌های آن نیز فتنه 88 و تحریم‌های زیاد بود.

 

آیت‌الله ایمانی تاکید کرد: ایمان، استقامت و حضور امام (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری، تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد؛ بنابراین دشمنان را به پذیرش بخشی از حقوق هسته‌ای مجبور کرد.

 

وی ادامه داد: تأکیدات مقام معظم رهبری بر تفکر صحیح و سالم انقلابی در دیدار با دبیرخانه شورای امنیت ملی بسیار مهم است، چرا که این سخنان به معنی توجه به حفظ پایه‌های انقلاب است. اگر دبیرخانه در مسیر و راه امام (ره) نباشد، امکان اشتباه و خطا وجود دارد و حتی ممکن است دشمن در میان آن‌ها نفوذ کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در پایان گفت: 19 بهمن ماه سالروز ملاقات بخشی از افراد نیروی هوایی با امام (ره) است که از آن جهت اهمیت دارد که همچنان رژیم طاغوت سر کار بود و اینان با امام (ره) بیعت کردند./919/پ202/ج1

ارسال نظرات