۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۹۹۹
جانباز دفاع مقدس:

شهدا به معنای واقعی عبد خدا بودند

خبرگزاری رسا ـ جانباز هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که شهدا به معنای واقعی عبد خداوند بودند، گفت: رزمندگان اسلام با ایمان خود و تبعیت از امام، رهبری و ولایت فقیه توانستند در برابر همه دنیا ایستادگی کنند.
مالکي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی مالکی نژاد جانباز هشت سال دفاع مقدس در بیست و هفتمین یادواره شهدای مسجد حضرت زهرا(س) محله آبشار که شب گذشته در مسجد حضرت زهرا(س) واقع در کوچه آبشار برگزار شد، گفت: شهدا هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی عبد خداوند متعال بودند.
 
وی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کنار جنگ با دشمنان اسلام وظیفه بندگی خود را به خوبی انجام می دادند و برای خود زمان مشخصی برای راز و نیاز و خلوت کردن با خالق هستی داشتند و به وظیفه معنوی خود عمل می کردند.
 
مالکی نژاد اظهار داشت: رزمندگان برای هر عملیات جنگی حدود 6 ماه آموزش های سنگین می دیدند تا بتوانند در آن عملیات که بعضی اوقات تا یک ماه طول می کشید طاقت بیاورند.
 
مداح اهل بیت(ع) تصریح کرد: در طول جنگ تحمیلی به رزمندگان توصیه می کردند که در مصرف مهمات نهایت دقت را بکنند چرا که در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان از لحاظ تجهیزات و مهمات در مضیقه شدید بودند اما در مقابل دشمن به دریای تجهیزات جنگی وصل بود چرا که تمام ابر قدرت های جهان از لحاظ تجهیزات دشمن را حمایت می کردند.
 
مالکی نژاد با انتقاد از فیلم های جنگی که صدا و سیما پخش می کند، بیان داشت: این فیلم های جنگی که صدا و سیما پخش می کند و در آن دشمن را انسان های ضعیف و تن پرور نشان می دهد اصلا اینگونه نیست چرا که دشمن با حمایت های تمام کشورهای دنیا تا دندان مسلح بود.
 
وی خاطر نشان کرد: پدر و مادر شهدا ازابتدای تشکیل نطفه مراقب تربیت فرزندان خود بودند چرا که این شهادت ها ارزان و به سادگی قسمت هر شخصی نمی شود.
 
وی در پایان گفت: رزمندگان اسلام با ایمان خود و تبعیت از امام، رهبری و ولایت فقیه توانستند در برابر همه دنیا ایستادگی کنند و بعد از هشت سال جنگ حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن واگذار نکنند./1325/پ202/ی
ارسال نظرات