۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۱۵۰۰۵
آیت الله امامی کاشانی:

اجر زائران اباعبدالله(ع) قابل وصف نیست

خبرگزاری رسا - امام جمعه موقت تهران گفت: زیارت حضرت اباعبدالله(ع) و حضور در سرزمینی که بر خاندان پیامبر از سوی ستمگران مصیبت‌های فراوان وارد شد، اجر و ثوابی دارد که قابل وصف نیست.
آيت الله امامي کاشاني

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محمد امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران در گفت و گویی با بیان اینکه زیارت یکی از راه های تقویت معنویت در انسان است، گفت: انسان در کنار نماز، روزه و دعا و سایر عبادات با زیارت آرامش معنوی پیدا می کند.

 

وی افزود: زیارت حضرت اباعبدالله(ع) و حضور در سرزمینی که بر خاندان پیامبر از سوی ستمگران مصیبتهای فراوان وارد شد، اجر و ثوابی دارد که قابل وصف نیست.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در روایات ائمه(ع) زیارت حضرت امام حسین(ع) مورد تأکید بسیار قرار گرفته است و اگر انسان زیارتش همراه با معرفت به حق آن حضرت باشد، درجات معنوی بالایی دست پیدا می کند.

 

وی با بیان اینکه حرکت عظیم دوستداران امام حسین(ع) در روز اربعین نقش مهمی در حفظ و تقویت اسلام ناب محمدی(ص) دارد، گفت: این حضور میلیونی و اظهار ارادت به امام حسین(ع) از جمله ویژگی های برجسته شیعیان است.

 

آیت الله امامی کاشانی در پایان گفت: زوار امام حسین(ع) سعادت فراوانی نصیبشان شده که توفیق تشرف به کربلا را پیدا می کنند و باید از همه فرصتهای زیارت بهترین استفاده را داشته باشند و بهترین دعای زائران، دعا برای ظهور امام زمان(عج) است./1330/د102/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات