۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۱۵۰۴۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

قوانین کشور الهام گرفته از متن احکام اسلامی و الهی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری، رشد دانش و بینش سیاسی مردم و سهیم شدن آنان در تعیین سرنوشت کشور و توسعه و آبادانی مناطق مختلف را از برکات و دستاوردهای انقلاب معرفی کرد و گفت: قوانین کشور الهام گرفته از متن احکام اسلامی و الهی است.
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، با تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن سی و هفتمین بهار آزادی، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب را گرامی داشت و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای امام راحل عظیم الشأن(ره) ابهت پوشالی ابرقدرت ها را در بدو پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شکستند.

 

وی افزود: پس از رحلت امام عزیز نیز سکاندار انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب راه امام را با پشتوانه حضور و با بصیرت روزافزون مردم ادامه داده و هر روز شاهد اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی هستیم.

 

حجت الاسلام سرافراز، افزایش قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح و برخورد با نیروهای متجاوز انگلیسی و آمریکایی به مرزهای کشور را نمونه ای از مصادیق عزت ایرانی مسلمان دانست که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با الگوسازی برای ملتهای مستضعف، رعب و وحشت از مستکبران را از بین برد و ملت های محروم دنیا را به آینده امیدوار کرد.

 

این مقام مسؤول، بیداری امت اسلام را از دیگر برکات انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: با صدور انقلاب اسلامی و تفکرات و اندیشه های والای امام و رهبر معظم انقلاب و گفتمان دینی اسلام ناب به اقصی نقاط دنیا به ویژه کشورهای اسلامی، بیداری امت مسلمان تحقق یافته و رژیم های وابسته به استکبار یکی پس از دیگری سقوط می کنند.

 

وی، در ادامه به نقش انقلاب اسلامی در تعمیق باورهای اعتقادی مردم و تحول روحی جامعه اشاره کرد و افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار، شهادت طلبی، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و توکل به قدرت لایزال الهی به جای تکیه به قدرت های استکباری از بزرگ ترین نعمت هایی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

 

حجت الاسلام سرافراز، رشد دانش و بینش سیاسی مردم و سهیم شدن آنان در تعیین سرنوشت کشور و توسعه و آبادانی مناطق مختلف را از دیگر برکات و دستاوردهای انقلاب معرفی کرد و یادآور شد: نعمت آزادی بالاترین نعمتی است که در سایه انقلاب اسلامی به کشور ما وارد شد و اکنون از بالاترین تا پایین ترین مقامات با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب می شوند و قوانین کشور الهام گرفته از متن احکام اسلامی و الهی است.

 

وی، امنیت و ثبات و آرامش کشور را در منطقه بی نظیر دانست و با اشاره به بحران های موجود در کشورهای همسایه، این نعمت بزرگ الهی را مرهون انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای امام گونه مقام معظم رهبری دانست.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه، انقلاب اسلامی را مقدمه ای برای تمدن جهانی اسلام و بسترساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: ان شاءالله انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه آغاز برای انقلاب بزرگ جهان اسلام به زعامت امام زمان(عج) است و به همین دلیل رسالت بزرگی بر دوش همه ماست که زمینه را برای ظهور آن یگانه عصر فراهم سازیم.

 

این مقام مسؤول، گرامیداشت ایام الله دهه فجر را نیز وظیفه و تکلیفی الهی دانست و گفت: باید به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب هر سال باشکوه تر از قبل در مراسم ها و مناسبت های ویژه این ایام، به خصوص راهپیمایی 22 بهمن، شرکت نماییم و جلوه ای از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و وحدت و انسجام ملت را به نمایش بگذاریم./9457/203/ب1

ارسال نظرات