۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۳۱۵۲۳۵
به همت کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه سمنان؛

همایش بصیرتی مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی شهرستان سمنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرتی مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی شهرستان سمنان به همت کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قند هاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان،‌ همایش بصیرتی مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی شهرستان سمنان به همت کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه سمنان با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی و فعالان عرصه مداحی و فرهنگی در سالن اجتماعات بانک مسکن این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در سخنانی با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات اظهار داشت: باید به قانون اساسی پایبند باشیم و نگذاریم تلاش عده‌ای که می‌خواهند مردم را فریب دهند، به نتیجه برسد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه باید معیارهای تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای مردم بازگو شود، تصریح کرد:‌ هر کسی اگر نمی‌تواند در انتخاب فرد اصلح به نتیجه برسد باید به افراد متدین و انقلابی و در خط امام مراجعه کند.

 

حجت الاسلام قندهاری گفت: ‌مداحان که صاحب تریبون هستند بایداز این امکان تبلیغی برای حفظ اسلام و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ملت ایران استفاده کنند و دغدغه‌ها و انتظارات و خواسته‌های رهبری را به مردم منتقل کنند.

 

بصیرت افزایی و دشمن شناسی عامل موفقیت مداحان خواهد بود

در این مراسم همچنین حجت الاسلام غلامرضا زاهدی، رییس سازمان تبلیغات شهرستان سمنان اظهار داشت: باید با همدلی و همزبانی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، پله‌های رشد و پیشرفت معنوی را یکی پس از دیگری طی کنیم.

 

وی افزود: ‌در ایام الله دهه فجر قرار داریم و همه می‌دانیم که دهه فجر نقطه عطف تاریخ بشریت و فرصت بازخوانی ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این جلسات و گردهمایی‌ها بهترین فرصت جهت احصاء دستاوردهای انقلاب و نعمات و برکات نظام است.

 

رییس سازمان تبلیغات شهرستان سمنان با بیان اینکه ‌امروز راهبردی که مطرح می‌شود استحاله نظام برای براندازی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد:‌ امروز مهم ترین مسأله جریان شناسی است؛ چرا که دشمنان قسم خورده ما دست از دسیسه‌هایشان بر نمی‌دارند.

 

حجت الاسلام زاهدی گفت: امروز بصیرت لازمه هر مداحی است و نیاز و واجب است که تمامی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جهت بصیرت افزایی تلاش کنند و منویات رهبری را نصب العین خود قرار دهند و بدانند که اگر تعدی کنند دشمن خوشحال می‌شوند.

 

رییس سازمان تبلیغات شهرستان سمنان با بیان اینکه اگر دشمنان به اهداف شومشان دست پیدا کنند مفهومش آن است که ما موفق نبوده‌ایم، مداحان هیئات مذهبی را از جمله افراد تأثیرگذار جامعه خواند و افزود: مداحان باید در زمینه بصیرت افزایی نهایت دقت و تلاش را داشته باشند و این بصیرت افزایی به معنای دشمن شناسی و موقعیت شناسی است.

 

نفوذ؛ راهبرد امروز دشمن است

وی خاطر نشان کرد: ‌تاریخ به ما درسهای خوب فراوانی داده است باید تنهایی امیرمؤمنان، واقعه کربلا، آتش زدن درب خانه وحی و شهادت و زندگی تکتک ائمه همه و همه برای ما درس باشد و بصیرت و آگاهی ما را در شناسایی دشمنان افزایش دهد.

 

حجت الاسلام زاهدی با بیان اینکه نفوذ؛ راهبرد امروز دشمن است، گفت: باید حواسمان باشد که دشمنان درصدد تغییر رفتار انقلابی ما، شکستن نهاد خانواده و دو قطبی کردن جامعه با دو تقسیم بندی انقلابی و ضد انقلابی هستند و می‌خواهند باطن را با حفظ ظاهر تغییر دهند.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: مداحان می‌توانند در کنار هم ید واحده باشند و گره‌های کور بزرگی را با وحدت و انسجام و همدلی که موجود است،‌ باز کنند و در این مسیر انتظار آن است که تلاش بیشتری مداحان در هم‌افزایی داشته باشند و بر تقویت یکدیگر با پرهیز از برجسته کردن ضعف‌ها و تخریب همت گمارند و به دنبال ارتقای سطح علمی خود با کار و تلاشی مضاعف باشند./977/202/ب1

ارسال نظرات