۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۱۵۲۶۷
آیت الله مجتهد شبستری:

تضعیف شورای نگهبان فساد است/ ورود شرکت های خارجی به کشور، کمر تولید داخلی را خواهد شکست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با اشاره به هجمه‌های شدید علیه شورای نگهبان، گفت: این هجمه ها نشان از توطئه دشمنان و فتنه گران دارد، امام راحل کسی را که شورای نگهبان را تضعیف کند، مفسد می داند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش نقش اصناف، کسبه و بازاریان تبریز که صبح امروز در مسجد شهید مطهری این شهر برگزار شد،با اشاره به مفهوم واژه فجر در قرآن کریم، اظهار داشت: انقلاب فجر صادقی در جهان است و در حقیقت انفجار نور بود.

 

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب از دید عمیق و شناختی ژرف برخوردار است، ابراز داشت: آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران اسلامی وضع کرد در حالی که هنوز مرکب برجام خشک نشده بود، این نشان از عمق نگرش رهبری و شناخت صحیح دشمن است.

 

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: این تحریم ها که مرکب برجام خشک نشده از سوی آمریکا وضه شد نشانگر صحت بد بینی مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات و برجام بود که بر همگان ثابت شد، آمریکا قابل اعتماد نیست و نخواهد بود و آمریکا بد عهد است.

 

وی با بیان این‌که استکبار جهانی پس از حل شدن مسأله هسته‌ای به سراغ سایر بهانه ها خواهد رفت، تصریح کرد: دشمن در حقیقت با اسلامیت ایران و انقلاب مشکل دارد، مشکل دولت های استکبار نه انرژی هسته‌ای است و نه موشک های بالستیک است.

 

امام جمعه تبریز توجه به اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات مرغوب داخلی در کنار کاهش واردات بی رویه کالاهای بنجل چینی و خارجی را نسخه اصلی رفع مشکلات کشور است، گفت: و تکیه و توجه به ظرفیت های داخلی مشکلات اقتصادی را حل خواهد کرد.

 

وی با بیان این‌که در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور نباید چشممان به خارج از کشور باشد، افزود: نباید همه مشکلات کشور را به تحریم ها گره زد و منتظر رفع تحریم ها بود بلکه باید به توان داخلی توجه کرد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: کمر تولید داخلی با باز شدن پای شرکت های خارجی به کشور خواهد شکست، برخی فکر می کنند اگر راه شرکت های خارجی را به ایران باز کنند و برای آنها در ایران بازار ایجاد کنند مشکلات کشور حل و فصل خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به دو امتحان بزرگ الهی پیش روی ملت ایران، ابراز داشت: راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفند ماه دو صحنه سیاسی است که متوجه ملت شریف ایران اسلامی است، ملت باید با بصیرت و آگاهی در این دو عرصه سیاسی حضور داشته باشند.

 

آیت الله شبستری با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همه ساله پر شکوه تر از سال قبل برگزار می شود و امسال نیز با شکوه تر از هر سالی برگزار خواهد شد، تأکید کرد: حضور ملت در صحنه دشمن شکن و عامل اقتدار کشور است.

 

وی با اشاره به هجمه‌های شدید علیه شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: این هجمه ها نشان از توطئه دشمنان و فتنه گران است،  امام خمینی(ره) می فرمودند هر کسی که شورای نگهبان را تخریب و تضعیف کن مفسد است./854/202/ب3

ارسال نظرات