۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۳۱۵۲۶۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

وحدت، همدلی و همزبانی دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی برای ما دستاوردهای فراوانی به همراه داشت، گفت: وحدت، همدلی و همزبانی ملت از دستاوردهای عظیم انقلاب است که موفقیت های کشور ایران در عرصه های گوناگون در سایه این وحدت و همدلی حاصل شده است.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه غرور آفرین فجر بیان داشت: انقلاب اسلامی ما در دهه مبارک فجر و بهمن ماه شکل گرفت.

 

وی با بیان این که بهمن ماهی پر افتخار برای ملت ایران در طول تاریخ شد، افزود: در این ماه برگ زرینی بر ارزش های تاریخ انقلاب اسلامی افزوده شده است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به تجمع مردم کنار مدرسه علوی و منتظر ورود امام خمینی(ره) بودند، عنوان داشت: مردم در آن روزها در سایه وحدت، همدلی و همزبانی از امام راحل استقبال کردند.

 

وی با بیان این که وحدت و همدلی ملت ایران در دوران شکل گیری انقلاب کلید خورد و روز به روز بر تقویت این وحدت و همدلی در طول پربرکت انقلاب افزوده شد، خاطرنشان کرد: اشاره رهبر معظم انقلاب پس از 37 سال از عمر انقلاب و نام گذاری سال نشان از اهمیت و نقش این وحدت، همدلی و همزبانی دولت و ملت در تداوم آرمان های انقلاب دارد.  

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: شعار سال در تقویت همدلی و همزبانی و توجه و اهمیت دادن ملت به ارزش های انقلاب نقش بسزایی داشت.

 

وی با اشاره به نقش مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همراهی و همزبانی مردم ایران در کنار امام خمینی(ره) و ایستادگی در برابر طاغوت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

حجت الاسلام غلامی در ادامه حضور و نقش مردم در دوران 8 سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز به نتیجه رسیدن موضوع برجام را نمونه هایی از همدلی و همزبانی مردم بیان کرد.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران با سردادن شعار انرژی هسته ای حق مسلم ما است، شعار آنان موجب به نتیجه رسیدن انرژی هسته ای شد و قدرت هسته ای ما را به اوج رساند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که شعار ملت ایران در عرصه های گوناگون بر پایه وحدت، همدلی و همزبانی شکل می گیرد و تحقق شعار آنان شدنی است.

 

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران در برابر 6 قدرت جهانی و به نتیجه رسیدن برجام گفت: این مقاومت ملت ایران با وجود تحریم ها و فرجام برجام نیز از دیگر نشانه های وحدت، همدلی و همزبانی است که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.  

 

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: امروز در سایه وحدت و همدلی دولت و ملت مطالبه مردم ایران با توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تحقق پیدا می کند و با برداشته شدن تحریم ها دیوار بی اعتمادی بین کشورهای 5+1 برداشته می شود.

 

وی با بیان این که با جلوگیری از نفوذ در پسابرجام عملی شدن مطالبات مردم تحقق می شود، گفت: افتخارات ایران اسلامی حاصل تبعیت از تفکر امام راحل، گوش به فرمان بودن فرمایشات رهبری و پشتوانه عظیم مردمی است./9459/302/ب3

ارسال نظرات