۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۳۱۵۲۷۵
آلیا در گفت و گو با رسا:

هجمه به شورای نگهبان بازی در زمین دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هجمه بر علیه شورای نگهبان بازی در زمین دشمن است، گفت: اجازه شکل گیری فتنه دیگری همانند سال 88 به هیچ کس داده نخواهد شد.
فاطمه آليا رييس فراكسيون خارجه مجلس

فاطمه آلیا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با بیان این که هجمه به شورای نگهبان یکی از توطئه های دشمنان در آستانه انتخابات است، اظهار کرد: برخی ها زمانی که گروهی در انتخابات ثبت نام می کردند خودشان می دانستند که رد صلاحیت خواهند شد ولی باز هم نام نویسی کردند تا اهرمی برای فشار به شورای نگهبان ایجاد شود.


وی با بیان این که برخی ها بدنبال تضعیف شورای نگهبان که یکی از ارکان های انقلاب اسلامی است، هستند، تصریح کرد: دشمنان توجه داشته باشند که ما اجازه شکل گیری فتنه دیگری همانند سال 88 را به کسی نخواهیم داد.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طبق قانون ساز و کار اعتراض ها مشخص شده است، افزود: کسانی که قصد تخریب و هجمه به شورای نگهبان را دارند بدانند که نمی توانند با این کار به اهداف خود پی ببرند و در زمین دشمن بازی کنند.


وی گفت: هر کسی حق دارد قانونی به رد صلاحیت خود اعتراض کند و شورای نگهبان نیز باید طبق قانون به این اعتراض ها رسیدگی کند ولی آنها بدانند که با هجمه و تخریب شورای نگهبان هرگز موفق نخواهند شد صلاحیت افراد مسئله دار را تایید کنند./858/ت302/ج

ارسال نظرات