۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۱۵۳۴۵
امام جمعه شهرستان خلخال:

راهپیمایی حماسی22 بهمن سندی بر استمرار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان خلخال، راهپیمایی 22 بهمن را حماسه ای دیگر در ادامه عمر با برکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: راهپیمایی حماسی22 بهمن سندی بر استمرار انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام رشتبري، امام جمعه شهرستان خلخال

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه شهرستان خلخال، عصر امروز در جلسه اخلاق مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان خلخال با تبریک ایّام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد:22 بهمن خلق حماسه‌ای دیگر در ادامه عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

 

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در تمامی‌ صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته و در روز 22 بهمن نیز پرشورتر از سال‌های گذشته در این روز حماسی و ملی حضور خواهند داشت.

 

امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به این موضوع که 22 بهمن فقط یک روز خاص نیست، افزود: 22 بهمن سندی بر استمرار انقلاب اسلامی و صحه گذاشتن بر تلاش‌های بزرگ‌مرد تاریخ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که باید راهپیمایی این روز پرشور برگزار شود.

 

حجت الاسلام رشتبری، تصریح کرد: با عنایت به سطح آگاهی و بصیرت مردمی و درک عمیقی که مردم از حساسیت‌های نظام دارند در صحنه حضور خواهند داشت و عزت و عظمت ایرانی را یکبار دیگر در سطح جهان به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی ادامه داد: پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم ایران اسلامی و حضور آگاهانه آنها است و همچنان که در سخنان رهبر انقلاب شنیدیم حضور مردم برنده‌تر از سلاح اتمی بوده و این مردم به پاس علاقه به انقلاب و عشق به نظام در این روز عظیم حضور خواهد داشت.

 

علت ریاکاری انسان، عدم معرفت به یگانگی خداوند است

وی در ادامه عدم خلوص نیت در اعمال فرد را یکی از مهمترین مشکلات انسان دانست و گفت: اگر انسان به موقع نیت خود را خالص نکند همه اعمالی که در زندگی انجام داده تباه خواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان خلخال با تبیین حدیثی از حضرت علی(ع) در مورد ریا، افزود: خطر ریا این است که همه اعمال انسان را باطل می کند و شرط قبولی اعمال خالص بودن نیت و اینکه کار برای خدا باشد.

 

حجت الاسلام رشتبری ریشه بسیاری از رذایل اخلاقی از جمله ریا را در عدم معرفت به توحید و یگانگی خداوند متعال دانست و افزود: زمانی که انسان با خداوند متعال انس می گیرد رذایل اخلاقی از اعمال انسان دفع می شوند.

 

امام جمعه شهرستان خلخال طلاب را به فرمایش حضرت آیت الله بهجت(ره) در خصوص درمان ریاکاری که فرموند؛ برای دوری از ریاکاری و داشتن خلوص نیت در کارها ذکر «لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم» را بگویید، توصیه کرد./937/پ202/ی

ارسال نظرات