۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۳۱۵۳۸۲
عضو جامعه مدرسین:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن ابراز وفاداری به نظام و آرمان ها است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سانسور رسانه‌ای غرب از راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: بد اخلاقی رسانه‌ای کشورهای غربی به خاطر عصبانیت استکبار جهانی از مردم ایران برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام حسيني خراساني
حجت الاسلام و‌المسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را مظهر وفاداری مردم به اصل انقلاب، ارزش‌های انقلاب و خط و فکر امام توصیف کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام و‌المسلمین حسینی خراسانی ادامه داد: اجتماع مردم در راهپیمایی این روز بزرگ هر چه باشکوه‌تر باشد مایه دلگرمی دوستان انقلاب و نا امیدی دشمنان آن در سراسر جهان است؛ به این وسیله دشمنان انقلاب طعم دوباره‌ای از شکست را خواهند چشید و چشم طمع را از این نظام بر خواهند داشت.
وی درباره سانسور رسانه‌ای راهپیمایی 22 بهمن توسط رسانه‌های غربی گفت: رسانه‌های غربی در راستای اهداف استکبار جهانی، تمام تلاش شان این است که با سانسور خبری، اجتماع پر شکوه 22 بهمن را کمتر نشان دهند و به مردم جهان بگویند که مردم دیگر نسبت به انقلاب کم تفاوت و یا بی تفاوت شده‌اند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: استکبار جهانی از حضور پر شکوه میلیونی مردم در مراسم 22 بهمن که نشانه تداوم حمایت مردم از نظام است سخت عصبانی می‌شوند و برای پوشاندن این عصبانیت، بد اخلاقی تبلیغی رسانه‌ای نموده حقایق را پنهان می‌کنند.
حجت الاسلام و‌المسلمین حسینی خراسانی شعارهای کوبنده مردم و حمایت قدرتمند خود را در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی و وفاداری به نظام، رهبری، اصول و آرمان‌های انقلاب توصیف کرد و ابراز داشت: مردم به این وسیله به همه دنیا نشان می‌دهند که ما هیچ گاه در مسیر انقلاب خسته نشده و همچنان در دفاع از انقلاب و نظام و رهبری با قدرت ایستاده‌ایم./836/ت302/ج
ارسال نظرات