۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۳۱۵۳۸۶
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

کاندیداها نباید با تخریب دیگران خود را ارجح و اصلح نشان دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این‌که برخی افراد برای رسیدن به اهداف سیاسی خود هر چیزی را مباح تعبیر می‌کنند، گفت: این تفکر غیر صحیحی است، که با تخریب دیگران خود را ارجح و اصلح نشان دهیم.
آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر قانونمداری کاندیداها در انتخابات، گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید به بیانات رهبری مبنی بر قانونمداری توجه کنند.

 

وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و مردم و مسؤولان را به برگزاری انتخابات پر شور و بدون مشکل تاکید کرد.

 

آیت الله نعیم آبادی، مهم‌ترین تکلیف هر ایرانی در شرایط حساس فعلی را شرکت در انتخابات دانست و افزود: اگر به درستی درک کنیم که دشمن چه نقشه‌هایی در سر دارد، باید در انتخابات پرشور شرکت کنیم.

 

امام جمعه بندرعباس در ادامه تصریح کرد: برخی افراد برای دستیابی به اهداف و امیال سیاسی خود هر اقدامی را مباح تلقی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: اینکه کاندیداها سعی کنند خود را با تخریب دیگران، ارجح نشان دهند کاری نادرست و بدور از شخصیت انسانی است.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه کاندیداها باید از سر ادای تکلیف و وظیفه شرعی در انتخابات حضور یابند، اضافه کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال‌جاری رویدادی بسیار مهم برای کشور است.

 

وی در ادامه توصیه کرد: اخبار انتخاباتی را که اصل آن بر دروغ استوار است را باور نکنید، مگر به حقانیت آن پی ببرید.

 

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: هر چه را می شنوید با کشیدن خط قرمزی به دور آن برای اثبات آن تلاش کنید، در غیر این صورت با انتقال دروغ با آبروی دیگران بازی می‌شود.

 

آیت الله نعیم آبادی در ادامه با بیان اینکه، برخی افراد برای رسیدن به اهداف سیاسی خود هر چیزی را مباح تعبیر می‌کنند، افزود: این تفکر غیر صحیحی است، که با تخریب دیگران خود را ارجح و اصلح نشان دهیم.

 

وی در پایان با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه، گفت: شرکت در انتخابات به مثابه مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب است./851/202/ب1

ارسال نظرات