۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۳۱۵۴۳۹
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه:

یکی از روش اصلاح مسؤولان شرکت در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: امروز اگر مسؤولان اصلاح شوند بسیاری از مشکلات هم اصلاح می شوند که یکی از روش های اصلاح مسؤولان شرکت در پای صندوق های انتخابات و انتخاب مسؤولان اصلح است.
حجت‌الاسلام سيدحسن رباني، مدير مرکز خدمات حوزه‌هاي علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یکشنبه شب در هفتمین شب از سلسله نشست های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان مسجد کانون انقلاب اسلامی که به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) در دنیا شخصی بی نظیر بود.
 
وی افزود: امروز دشمنان خیلی تلاش می کنند تا چهره شاه را پاک نشان دهند و او را یک فرد با انصاف و قدرتمند برای نسل سوم که انقلاب را درک نکرده اند جلوه دهند و با امام(ره) قیاس کنند اما نور با ظلمت هیچ وقت قابل قیاس نبوده چرا که امام شخصی بود عارف، عالم، فیلسوف، نماز شب خوان و شجاع  ولی در مقابل شاه شخصی دیکتاتور، خودپسند، بی ایمان و ترسو بود.
 
حجت الاسلام  ربانی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ خدادادی است که امروز قدر آن به خوبی دانسته نمی شود وقتی به کشورهای همسایه یک نگاهی کنیم خواهیم فهمید که انقلاب اسلامی چه نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرده است.
 
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار داشت: کشور ایران در زمان پهلوی عزت نداشت بلکه در ذلت کامل به سر می برد چرا که شاه در زمان خود اختیار یک هواپیمای جنگی را هم نداشت و پرواز هواپیماهای جنگی ایران به دستور آمریکا بودند حتی تعیین نخست وزیر هم به دست انگلیسی ها بود.
 
وی تصریح کرد: باید قبول کرد که امروز در کشور ایران مانند دیگر کشورهای جهان مشکلات زیادی وجود دارد ولی در عوض پیشرفت هایی هم داشته است و نباید پیشرفت ها با بزرگ کردن مشکلات جامعه فراموش شوند و باید این پیشرفت ها به خوبی برای مردم تبیین شوند چرا که مشکلات در همه جوامع دنیا وجود دارد.
 
حجت الاسلام ربانی ابراز داشت: قبل از پیروزی انقلاب دوست و دشمن باور نداشتند که این انقلاب به این زودی به پیروزی برسد؛ انقلاب اسلامی یک معجزه خدا بود؛ در زمان پیامبر(ص) هم کسانی بودند که معجزه خداوند را می دیدند ولی باور نداشتند و امروز هم کسانی هستند که معجزه خدا را می بینند مثل قضیه طوفان شن طبس ولی باز قبول ندارند.
 
وی در پایان گفت: امروز اگر مسؤولان اصلاح شوند بسیاری از مشکلات هم اصلاح می شوند که یکی از روش های اصلاح مسؤولان شرکت در پای صندوق های انتخابات و انتخاب مسؤولان اصلح است./1325/پ202/ج1
ارسال نظرات