۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۱۵۴۷۳
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

برگزاری 360 گفتمان دینی و مبانی انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری 360 گفتمان دینی با موضوع مبانی انقلاب اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.
حجت‌الاسلام سيدعلي پناه محمودي نيا، معاون اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، امروز در مراسمی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به بیان نکاتی در مورد برگزاری گفتمان های دینی ویژه این دهه از سوی تبلیغات اسلامی استان پرداخت.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت گفتمان های دینی در مساجد، مدارس و دانشگاه ها نقش اجرای چنین برنامه هایی را در توسعه فرهنگ دینی و پاسخگویی به سؤوالات و شبهات نسل جوان مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

 

حجت الاسلام محمودی نیا گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در همین راستا اقدام با همکاری حوزه های علمیه، دانشگاه ها و آموزش و پرورش استان به برگزاری 360 گفتمان دینی در بین جوانان و نوجوانان در سطح استان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی کرده است.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم گسترش این طرح در سایر مدارس استان ادامه داد: از این میان تعداد 320 گفتمان ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس موجود در سطح استان در حال اجرا است که امیدواریم در آینده شاهد افزایش کمی و کیفی سطح این گفتمان ها باشیم.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزاری گفتمان های دینی دانشجویی را محل مناسبی برای بیان نظرات و دیدگاه های مختلف پیرامون موضوعات مشخص شده و برطرف کردن شبهات دانست.

 

حجت الاسلام محمودی نیا افزود: در همین رابطه تعداد 40 گفتمان دینی دانشجویی با موضوعات پیامدهای انقلاب اسلامی، جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی، جایگاه خبرگان در نظام ولایی و سایر موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در استان در حال برگزاری است./833/203/ب3

ارسال نظرات