۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۱۵۴۹۴
امام جمعه کوهدشت:

هدف دشمن راه نیافتن افراد انقلابی به مجلس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهدشت با اشاره به نقشه‌های دشمن در برگزاری انتخابات پیش رو و جریان نفوذ در انتخابات، گفت: هدف دشمن این است که افراد انقلابی به مجلس ورود پیدا نکنند.
 نيروهاي مسلح انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت، پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان، گفت: نیروهای مسلح حافظ، نگهبان انقلاب و زمام‌داران آن هستند.

 

وی با بیان این که نیروهای مسلح بازوان توانمند کشور هستند، افزود: نیروهای مسلح زینت زمامداران و مایه فخر و مباهات در کشور جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

حجت الاسلام طهماسبی با قدردانی از زحمات نیروهای مسلح در حراست از کشور، اظهار داشت: نظم و امنیت کشور حاصل زحمات نیروهای مسلح است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بر هم زدن نظم و امنیت کشور به ویژه بر هم زدن امنیت روانی گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

 

امام جمعه کوهدشت با بیان این که نیروهای مسلح بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی هستند، عنوان داشت: امنیت و قوام کشور حاصل  قدم‌های ثابت نظامیان است.

 

وی نیروهای مسلح را زینت نظام دانست و افزود: زینت نظام نباید از صاحب زینت که رهبر معظم انقلاب است جدا باشد.

 

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه با بیان این که دشمنان در قالب دسیسه های گوناگون به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی بین دولت و ملت هستند، یادآور شد: دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب برای ضربه زدن به نظام دسیسه های مختلفی طرح کرده اند و به لطف الهی دسیسه های آنان بی نتیجه مانده است.

 

وی در ادامه با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: امروز روز آزادی ما است و روز آزادی و بیداری ما روز مرگ دشمن است.

 

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: دسیسه های دشمن در برابر بیداری و هوشیاری ملت، با وجود درایت رهبر معظم انقلاب و برخورداری از نیروهای توانمند نیروهای مسلح به لطف الهی بی نتیجه خواهد بود.

 

ایمان، اقتدار و صلابت از ویژگی های بارز نیروهای مسلح است

حجت الاسلام طهماسبی ایمان، اقتدار و صلابت روحی و جسمی را از ویژگی های بارز نیروهای مسلح بیان کرد و افزود: امروز نیروهای مسلح ما با تکیه بر این ویژگی ها از کیان اسلامی دفاع می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی نیروهای مسلح در مرزهای آبی و خاکی کشور، بیان داشت: اقتدار نیروهای مسلح تأمین کننده امنیت مرزهای جغرافیایی و معنوی در کشور است.

 

امام جمعه کوهدشت در ادامه با اشاره به نقشه‌های دشمن در برگزاری انتخابات پیش رو و جریان نفوذ در انتخابات، بیان کرد: هدف دشمن این است که افراد انقلابی به مجلس ورود پیدا نکنند.

 

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری علیه دسیسه های دشمن، اظهار داشت: با توجه به انتخاب افراد اصلح باید جلوی دسیسه های دشمن در این زمینه گرفته شود./9459/203/ب1

ارسال نظرات