۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۱۵۵۱۷
رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین:

دهه فجر متعلق به نظام، انقلاب و کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین دهه فجر را متعلق به نظام، انقلاب و کشور دانست و گفت: این ایام مقدس برای جریان و جناح خاصی نیست بنابراین نباید گروهی خاص دهه فجر را مصادره به مطلوب کنند که این حرکت جفای بزرگی در حق نظام جمهوری اسلامی است.
سيد قريش موسوي
حجت الاسلام سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت برپایی هرچه با شکوه‌تر ایام دهه فجر گفت: دهه فجر محدود به یک روز نیست بلکه ده روز را در برمی‌گیرد و  یوم الله 22 بهمن در راس و قله این ایام قرار دارد.

 

 

وی در ادامه افزود: با توجه به برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه با مشخص شدن مسیر راهپیمایی و منتهی شدن آن به گلزار شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و هلال احمر مقدمات برگزاری نماز جماعت در گلزار شهدا فراهم خواهد شد.

 

رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین با اشاره به بهرمندی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با الگو برداری از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی که هر ساله همزمان با شروع دهه فجر برنامه‌هایی در سطح شهرها و روستای استان قزوین برگزار می‌کند نباید از تجربیات این دستگاه در زمینه‌های مختلف غفلت شود.

 

وی در ادامه تاکید کرد: لازم است تا با هماهنگی مسؤولان مرتبط در اجرای برنامه‌های دهه فجر، از تداخل برنامه‌ها جلوگیری شود.

 

دهه فجر متعلق به نظام، انقلاب و کشور است

حجت الاسلام موسوی دهه فجر را متعلق به نظام، انقلاب و کشور دانست و تصریح کرد: این ایام مقدس برای جریان و جناح خاصی نیست بنابراین نباید گروهی خاص دهه فجر را مصادره به مطلوب کنند که این حرکت جفای بزرگی در حق نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه نباید از مساجد به عنوان پایگاهی برای تبلیغات گروهی خاص از کاندیدهای انتخاباتی در دهه فجر استفاده کرد ابراز داشت: مسؤولان اجرای برنامه‌های دهه فجر، باید اصل نظام، انقلاب، رهبری و کلیت انتخابات که همان حضور حداکثری مردم است را در نظر بگیرند.

 

رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد در برگزاری انتخابات تصریح کرد: باید مراقب بود تا مساجد متهم به جانب داری از گروه خاصی نشوند و مشارکت در انتخابات که یک وظیفه عمومی است مدنظر قرار گیرد.

 

برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مساجد واگذار شود

وی با تاکید بر مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های فرهنگی مساجد گفت: با هدایت و سیاست‌گزاری و اجرای فعالیت‌ها با توجه به معیارهایی چون اهداف نظام، همدلی و همزبانی و جذب حداکثری، از این رو لازم است برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مساجد واگذار شود.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: برای برگزاری نماز در روز راهپیمایی، مسیرها مشخص شود تا تمهید مقدمات صورت گیرد همچنین مساجد با اجرای برنامه‌های جالب در ایام دهه فجر شور و حال انقلاب داشته باشند و یک شب هم به شکل ویژه و شاخص به جشن انقلاب بپردازند.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی دهه فجر هستیم برنامه ای اتخاذ شود تا در روزهای باقیمانده با اجرای برنامه‌های متنوع و مطلوب انقلابی و فرهنگی، شور و نشاط بیشتری در مساجد استان حاکم باشد./873/302/ب3

ارسال نظرات