۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۱۵۵۱۸
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

دل بستن به غرب عزت و اقتدار کشور را از بین می برد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی به چراغ سبز آمریکا دل خوش کرده اند، گفت: دل بستن به قدرت های پوشالی غرب و شرق نتیجه ای جز از دست رفتن عزت و اقتدار کشور به دنبال ندارد.
حجت الاسلام موسوي

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حرکت عظیم و خروشان جمعی از روحانیان، مردم انقلابی و پیروان امام خمینی (ره) و با تأسی از مکتب ولایت و امامت شکل گرفت.

 


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همچون آتشفشانی مهیب بر سر رژیم پهلوی و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب فرو ریخت و نتیجه بی نظیر آن، 37 سال اقتدار و عظمت این انقلاب است.

 


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامد و بسیار خون ها در راه شکل گیری این انقلاب ریخته شد، مجاهدت ها، شکنجه ها و تبعید علمای بزرگ اسلام نتیجه داد و اقتدار و عزت کنونی انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.

 


وی خاطرنشان کرد: مردم و روحانیان با در دست داشتن سلاح ایمان و عزم قوی که حتی از سلاح های گرم دشمنان و رژیم پهلوی قوی تر بود در برابر مزدوران و مستکبران ایستادگی کردند و همگی یکپارچه و لبیک گویان از آرمان های امام راحل که مبتنی بر آرمان های اسلامی بود صیانت کردند.

 


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: امروز عده ای دل خود را به چراغ سبز آمریکا و قدرت های پوشالی جهان خوش کرده اند و حضور خود را در انتخابات وابسته به همین چراغ سبزها می دانند، قطعا دل بستن به قدرت های پوشالی نتیجه ای جز نابودی آن ها را به دنبال نخواهد داشت و موجب اختلاف و تفرقه افکنی در جامعه خواهد شد.

 


حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: غرب تنها به دنبال سلطه بر ایران است، با رجوع به تاریخ گذشته و دوران پیش از انقلاب می توان تسلط بیگانگان بر کشور را دید که دورانی همراه با خفقان و تحجر برای مردم بوجود آورده بود.

 


وی در پایان عنوان داشت: دل بستن به غرب و شرق جز سلطه آن ها بر کشور و از دست رفتن عزت و اقتدار ملت ایران هیچ خیر و برکتی برای انقلاب نخواهد داشت، دشمنان به فکر مطامع خود بوده و جز بهره برداری از دیگر کشورها به چیزی نمی اندیشند./857/302/ب1

ارسال نظرات