۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۳۱۵۶۳۴

مهلت نام‌نویسی آزمون جذب مداحان تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر جذب وسازماندهی معاونت فرهنگی بعثهِ مقام معظم رهبری از نام نویسی حدود 4 هزار مداح جدید در طرح بهسازی مداحان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به درخواست دفاتر نمایندگی بعثهِ مقام معظم رهبری در مناطق، مهلت ثبت نام آزمون سراسری جذب مداحان تا 21 بهمن ماه تمدید شد و این زمان هرگز قابل تمدید نخواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمين علي پروانه، مدير جذب و سازماندهي معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه، مدیر جذب وسازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گفت وگو یی از نام نویسی حدود 4 هزار مداح جدید در طرح بهسازی مداحان خبر داد.

 

وی گفت: سه هزار و 913 مداح در فراخوان جدید نام نویسی کردند که از این تعداد دو هزار و 815 نفر جذب جدید و و یک هزار و 98 نفر از طرح به سازی مداحان دوره پیش هستند.

 

حجت الاسلام پروانه همچنین از تمدید مهلت نام نویسی فراخوان جدید آزمون طرح بهسازی مداحان خبر داد و گفت: با توجه به درخواست دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مناطق، مهلت ثبت نام آزمون سراسری جذب مداحان تا 21 بهمن ماه تمدید شد و این زمان هرگز قابل تمدید نخواهد بود.

 

وی از متقاضایان خواست در مهلت اعلام شده نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند و در ادامه گفت: آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام و دریافت کد رهگیری شده‌اند؛ جهت تأیید مدارک، هرچه سریعتر با در دست داشتن اصل و کپی مدارک اسکن شده به دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مناطق مراجعه کنند.

 

مدیر جذب وسازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، یاد آور شد: آخرین مهلت ارائه مدارک به دفاتر نمایندگی بعثه پایان زمان اداری روز جهار‌شنبه 28 بهمن ماه اعلام شده است و آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر جهت تأیید مدارک به دفاتر نمایندگی بعثه مراجعه نکنند، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و از آزمون محروم می شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه اظهارداشت: براساس برنامه ریزی قبلی قرار بود آزمون این دوره نیمه دوم اسفندماه برگزار شد؛ اما با توجه به همزمان شدن این ایام با دهه فاطمیه و طبق درخواست مسؤولان مناطق بعثه و داوطلبان، این زمان به 27 فروردین ماه 95 موکول شد.

 

گفتنی است، کسانی که قصد شرکت در کلاسهای تمهیدی دارند باید برای شرکت در این دوره ها با مناطق بعثه محل سکونت خود هماهنگی کنند./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات