۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۳۱۵۶۶۵
رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی:

مقابله با استکبار یکی از مؤلفه‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که انقلاب اسلامی با منافع استکبار همخوانی ندارد، گفت: انقلاب اسلامی پیام و سبک زندگی و تمدن جدیدی را به دنیا معرفی کرد.
پيروزي انقلاب اسلامي

حجت الاسلام سید حامد ملکوتی تبار رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ شد.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با همه انقلاب های دیگر در ماهیت متفاوت است، افزود: همین تفاوت سبب سده است که نظام سلطه و قدرت های جهان نتوانند این پیروزی را برتابند چرا که این انقلاب با منافع آنها در خطر است.

 

حجت الاسلام ملکوتی تبار با بیان این که انقلاب فرانسه، انقلابی سیاسی و اقتصادی در نحوه مدیریت جامعه بود و این در حالی است که انقلاب اسلامی پیام و سبک زندگی و تمدن جدیدی را به دنیا معرفی کرد.

 

وی درباره پیام انقلاب اسلامی به دنیا خاطرنشان کرد: ما برای احیای ارزش های اسلامی انقلاب کردیم و این انقلاب مدافع همه ملت های مظلوم و آزاده در سراسر جهان است و از همان آغاز هم بر این شعار استوار است.

 

رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی بیان داشت: انقلاب اسلامی حمایت خودش را از مظلومان عالم در قول و عمل ثابت کرد و از طرفی این پشتیبانی ها باعث دشمنی هایی شد و خیلی ها این پیام ها را برنتافتند و شروع به مخالفت و دشمنی کردند.

 

وی با بیان این که بسیاری از همین مخالفان سعی کردند که انقلاب اسلامی رابه چالش بکشند، اظهار کرد: از همان صدر انقلاب و خیزش های که دشمنان در گوشه و کنار این مملکت انجام دادند و در نهایت سبب شروع هشت سال جنگ تحمیلی شدند از موارد این دشمنی ها است.

 

حجت الاسلام ملکوتی تبار افزود: این وقایع مربوط به گذشته ماست و رویایی انقلاب اسلامی با تفکر نظام سلطه کماکان ادامه دارد و در واقع نباید منتظر باشیم که روزی این رویارویی ها تمام شود.

 

وی افزود: در واقع زمانی این رویارویی ها تمام می شود که دست از انقلابمان برداریم و این درحالی است که پایه های این انقلاب از همان ابتدا بر اصولی استوار است که دست برداشتن از آنها غیر ممکن است./934/303/ب3

ارسال نظرات