۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۳۱۵۶۸۸
امام جمعه عجب شیر:

دشمنی آمریکا با ایران پایانی ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی گفت: دشمنی استکبار و ایادی آن با انقلاب و ملت ایران به علت ماهیت دینی انقلاب پایان ندارد، این دشمنی زمانی به پایان خواهد رسید که استکبار جهانی و آمریکا از ماهیت شیطانی خود دست بردارد.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

حجت الاسلام محمود شربیانی امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که به یاری خدا و همت مردم، تا به امروز دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، اظهار داشت: توطئه های دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای دلسرد کردن مردم از انقلاب بوده است.

 


وی با بیان این‌که دشمنی آمریکا با ایران پایان‌ناپذیر است، افزود: دشمنی استکبار و ایادی آن با انقلاب و ملت ایران به علت ماهیت دینی انقلاب پایان ندارد، این دشمنی زمانی به پایان خود خواهد رسید که استکبار جهانی و آمریکا از ماهیت شیطانی خود دست بردارد.

 


امام جمعه عجب شیر با اشاره به توطئه های آمریکایی برای کشور اسلامی ایران، ادامه داد: مقامات آمریکایی گفته‌اند که برای انتخابات برنامه‌های راهبردی در نظر داریم و سعی خواهیم کرد با افرادی که در داخل ایران داریم برنامه‌های خود را عملی کنیم.

 


وی نفوذ در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ایجاد تشنج را از برنامه‌های آمریکا و دشمنان برای انتخابات هفت اسفند برشمرد و افزود: دشمنان در صدد پایه‌ریزی فتنه دیگری هستند و باید مردم ایران با هوشیاری تمام و اطاعت از فرامین رهبری این توطئه‌ها را نقش بر آب کنند.

 


حجت الاسلام شربیانی با بیان این‌که افرادی به بهانه ورود امام خمینی (ره) به ایران در جلساتی به شورای محترم نگهبان حمله می‌کنند، افزود: اگر شورای نگهبان صلاحیت بررسی افراد شرکت‌کننده در انتخابات را ندارد خود شما اصلا صلاحیت ندارید.

 


وی با اشاره به اینکه اعضای شورای نگهبان را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، افزود: رد صلاحیت افراد در شورای نگهبان هیچ ارتباطی به جناح و احزاب ندارد، برخی ها با حمله به شورای نگهبان قصد تخریب چهره‌ای رهبری را دارند.

 


امام جمعه عجب شیر با بیان این‌که مذاکرات هیچ تأثیری در تداوم حرکت انقلابی مردم ایران نخواهد داشت با انتقاد از دولت، گفت: مسؤولان دولت باید با صداقت با مردم در رابطه با پول‌های بلوکه شده حرف بزنند و از اظهار نظر ضد و نقیض خودداری کند.

 


وی همچنین با گلایه از سفر اخیر دولت به کشورهای اروپایی، گفت: بعضی از امکانات که در کشور نیست باید از کشورهای دیگر وارد شود ولی دولت ایران در این سفر خود با خرید کالاهای بی‌کیفیت و گران خارجی نسبت به مشابه ایرانی خود نشان داد که هیچ برنامه‌ای ندارد و این خلاف اقتصاد مقاومتی است./854/302/ب1

ارسال نظرات