۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۷۰۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد؛

برگزاری همایشی با عنوان خطر جریان نفوذ در دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: همایشی با موضوع مقابله با نفوذ ویژه شبکه تبلیغ شهرستان نهاوند در این دهه مبارک برگزار شد که هدف از آن آشنایی مبلغان با استراتژی نفوذ دشمن در میان بافت های مختلف جامعه است تا مبلغان نسبت به آن بصیرت پیدا کرده و راه های مقابله با آن را در میان مردم ترویج کنند.
حجت الاسلام محبي
حجت الاسلام موسی محبی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فعالیت های این سازمان در دهه فجر اظهار داشت: مسؤول کمیته مساجد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی است.
 
وی در ادامه با اشاره به برنامه های این اداره در دهه فجر خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی مهدی ساعدی در مسجد شهید حیدری برگزار شد که مورد استقبال مردم ولایت مدار شهرستان نهاوند قرار گرفت.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری روزانه محفل انس با قرآن در ایام دهه فجر در مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: افزون بر برگزاری این محافل نورانی یادواره شهدا در روستای شریف آباد از جمله برنامه های تبلیغی در این شهرستان است.
 
وی به برگزاری جشنواره قرآنی ویژه کودک ونوجوان اشاره کرد و گفت: این جشنواره با حضور 1090 نفر در سه رشته حفظ، مفاهیم و قرائت در حال اجرا است که به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
حجت الاسلام محبی مسابقه تفسیر سوره نور بین 1400 نفر به صورت مکتوب را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: اعزام بیش از 100مبلغ و مبلغه به سراسر شهرستان نهاوند و اعزام مبلغین شاخص برای برگزاری حلقه های گفتمان معرفتی از دیگر فعالیت های برجسته تبلیغی در این شهرستان است.
 
وی در پایان افزود: همایشی با موضوع مقابله با نفوذ ویژه شبکه تبلیغ شهرستان نهاوند در این دهه مبارک برگزار شد که هدف از آن آشنایی مبلغان با استراتژی نفوذ دشمن در میان بافت های مختلف جامعه است تا مبلغان نسبت به آن بصیرت پیدا کرده و راه های مقابله با آن را در میان مردم ترویج کنند./979/302/ب3
ارسال نظرات