۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۱۵۷۳۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل:

انقلاب اسلامی ایران یک استثنای تاریخی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: انقلاب اسلامی ایران یک استثنای تاریخی بود که نسل های استثنایی را تربیت کرده و این نسل ها به پیروی از رهبر فرزانه، بسیاری از قله های شرف و علم و فضیلت و اقتدار را فتح کرده و شیب های تند توسعه و کمال را به سرعت می‌پیماند.
حجت‌الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سمیع الله مردان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل ظهر امروز  در مراسم جشن انقلاب در حرم امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل با اشاره به این که نسل جوان ما مصمم تر و شاداب تر، هر روز بر افتخارات این مرزو بوم می افزاید، گفت: نسل جوان ما نباید خاطرات پدران و مادرانی را که در محیط خفقان ستم شاهی مقاومت کردند و زیر شکنجه های طاقت فرسا در زندان های مخوف و سیه چاله های نمناک سوختند و ساختند و به شهادت رسیدند، فراموش کند.

 

وی تحقق ارزش های اسلامی، مهم ترین هدف مبارزه و شکل گیری انقلاب اسلامی دانست و یاد آورشد: اگر آن شجاعت و رشادت ها و شهادت و پیروی از ولایت نبود، قطعا این اقتدار و امنیت امروز حاکم بر کشور نیز وجود نداشت.

 

حجت‌الاسلام مردان یادآور شد: همه ما مدیون شهدای قبل از پیروزی انقلاب و در حین انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و شهدای هسته ای هستیم و نباید فراموش کنیم که چه بودیم و الان چه هستیم و در دنیا چه جایگاهی داریم.

 

وی افزود: ملت ایران اکنون ملجا مردم مظلوم فلسطین، غزه، یمن، سوریه و عراق و افغانستان و هزاران شهرهای گرفتار ظلم و ستم استکباری است.

 

این مبارز انقلاب یاد آورشد: پدران و مادران ما 37 سال قبل با اتحاد و ایمان و پیروی از یک عالم دینی حرکتی منحصر به فرد انجام داد که تعجب و شگفتی تمام اندیشمندان غرب و شرق را برانگیخت و وجدان های خواب آلود آن ها را تکان داد و معمایی برای تحلیلگران سیاسی و اجتماعی به وجود آمد.

 

حجت‌الاسلام مردان با اشاره به سخنی از میشل فوکو اندیشمند اروپایی در کتاب ایرانیان چه رویایی در سر دارند، یادآور شد: این اندیشمند در کتاب خود نوشته، مردانی که در ایران زندگی می‌کنند، در جست‌وجوی چیزی هستند که ما غربی ها امکان آن را پس از بحران بزرگ مسیحیت از دست داده ایم و آن چیزی جز معنویت نیست.

 

وی افزود: همه ما باید بدانیم که انقلاب اسلامی و مبارزه صرفا برای تحقق ارزش‌های اسلامی انجام گرفت و با هدف برقراری حکومت عدل اسلامی، نجات مظلومان از دست ستمگران و برقراری عدالت اجتماعی و اجرای احکام و حدود اسلامی بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یاد آورشد: اکنون این انقلاب به دست من و شماست و باید این امانت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و شهدا را با توجه به فرمان رهبری حفظ کنیم./1307/203/ب2

ارسال نظرات